Jump to content

Canyon Nerve 7.9 2014 (L) >>> johonkin enskampaan.


Lauha

Recommended Posts

Kuvaus: Kokeillaampas täältä ajatuksia. Miulla olisi tuo tuollainen Canyoneron polkutykki joka on jo jokusen vuoden vanha. 2014 vuosimallia, mutta on otettu käyttöön jo 2013 loppuvuodesta. Ihan eka omistaja olen. Voimansiirto on päivitetty 1x10 tiputtamalla ainoastaan ylimääräiset pois ja vaihtamalla eteen asianmukaisen rattaan. Takakiekko on viime vuoden keväällä uusittu, kun alkuperäiselstä leipoi vapaarattaan kiinni. Muutoin on sitten menty pelkillä huolloilla ilman päivityksiä. Kyllähän filetsulla on jo jokunen tonni ajettu mutta en mie siitä nyt osaa mennä sanomaan kohtia jotka eivät toimisi. Rungon koko on L. 

 

Kiinnostaisi vaan vähän pidempi joustoinen pyörä. Haussa olisi siis 140-160 mm joustava tykki ja ehkees 27,5 renkain. Kunto pitää olla hyvä ja ikää ei mielellään enempää kuin tuo oma vaihdokas. Merkillä ei niin ole väliä kunhan sitä ei ole mistään Cittarista kannettu ulos. Koko sellainen, että tällainen 186 cm jamppa mahtuu ajamaan. Nää pyörät taitavat olla lähtökohtaisesti hieman hinnakkaampia, joten tokihan mie maksan myös välirahaa kun löytyy kiintoisa peli.

 

Paikkakunta: Joensuun huudit, mutta tulen mie kauempaakin pyörää katselemaan.

 

Yhteydenottotapa: Sähköpostilla mieluiten. lari (piste) torronen (miu) gmail.com

 

Kiitti.

Canyonero.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

MOI!

mulla olis merida BIG NINE 900 29"   tuumaset  huippurenkailla(shwalbe) ja vanteilla pyörä on erittäin hyväs kunnossa .

jarrut mulla on takana shimanon deore xt  jarrut ja edessä hyvät shimanon jarrut. etukeula on MANITOU TOWER (etälukitus )joka on hyvässä kunnossa huollettu 2 vuotta sitten. Etuvaihtaja on SLX takavaihtaja on XTR ja noi vaihdevivut on SLX molemmat  SRAMIN takapakka ja ketjut. 

tossa kuvassa  ihan samanlainen MELKEIN mut mulla on paremmat  osat kiinnni :) että kiinostaako  uutena maksanu 1400E                                                     

 

MERIDA.JPG

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Luo uusi...