elbe Kirjoitettu 4. Lokakuuta, 2017 Kirjoitettu 4. Lokakuuta, 2017 Myydään todella hyväkuntoinen, 5kk ikäinen ja erittäin vähän ajettu RS Yari (toimii kuin uusi) Olen plastidipannut keulan mustaksi (orkkis valkoinen) joten saa helposti muutamassa minuutissa valkoiseksi mikäli haluaa tai joskus vaihtaa rungon väriä. Mukaan tulee rokkarin tumma tarrasarja Joustoa 120mm (30€ ilmaputken vaihdolla saa 120-160mm) 15x110mm Boost 27.5+ / 29 - Itse olen ajanut 27.5+ kumeilla Kaulaputkea runsaasti jäljellä Paikallaan oleva käpy ja alakooli kuuluu mukaan Tästä edullisesti laatukeula johon mahtuu isompikin rengas Tässä tarkemmat speksit: https://www.bikebling.com/Rock-Shox-Yari-RC-Solo-Air-Tapered-Boost-29-27-5-P-p/rockshox-yari-boost-29275.htm Vaihdossa voin ottaa hyvät mustat flättipolkimet ja/tai Renthalin "keltaiset" lukko gripit Hintapyyntö: 399€ 369€ Paikkakunta: Pori (myös postitus onnistuu) Yhteydenottotapa: YV
elbe Kirjoitettu 12. Lokakuuta, 2017 Kirjoittaja Kirjoitettu 12. Lokakuuta, 2017 Paljon kiinnostuneita, mutta vielä kaupan. Vaihdossa voin ottaa 20-30mm nousulla olevan 740-800mm riserin, Kulkee tarvittaessa tulevana viikonloppuna mukana pk seudulle. Hinta päivitetty
elbe Kirjoitettu 19. Lokakuuta, 2017 Kirjoittaja Kirjoitettu 19. Lokakuuta, 2017 Ylös! Tästä laatu keula johon menee isompikin kumi
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään