Jump to content

Myyty


EMa

Recommended Posts

Myyn syksyllä 2010 ostetun Radon ZR race 10 vähäisen käytön vuoksi. Pyörällä on ajettu kaksi kesää keskimäärin yksi lenkki viikossa. Talvisin pyörä on seissyt käyttämättömänä lämpimässä tallissa. Pyörä on kaikin puolin hyvässä kunnossa. Osina on mm. mavicin crossmax kiekot ( taakse vaihdettu juuri uusi kehä, joten kiekko on kuin uusi) , sramin x0 takavaihtaja, xt etuvaihtaja, Formula R1 jarrut kuitukahvoilla, truvativ noirin kuitu kammet, Foxin laadukas etuhaarukka Fit Remote kaukosäädöllä, runko on kolmoisohennettua alumiinia, joten ei heti pääse rikkoutumaan kovassakaan käytössä. Painoa pyörällä on suunnilleen 10kg, joten tästä lähtee kestävä kisakilpuri hyvillä osilla. Itse maksoin pyörästä uutena 2200e + tmk. Mukaan saa halutessaan paikalla olevat shimanon perus lukkopolkimmet varakorvake. Pyörä on tällä hetkellä Espoossa ja kulkeutuu helposti Turku-Helsinki akselilla.

Runkokoko 20", itse olen 181cm.


Hinta: 1400e

Yhteydenotot ja kuvia pyörästä [email protected]
0509179686

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 6 months later...
  • 2 months later...
  • 2 weeks later...
  • 5 weeks later...

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...