Jump to content

MYYTY - Giant Defy 1, M-koko, 600€, Tre


ssM

Recommended Posts

Giant Defy 1, vm 2012, maantiepyörä Shimanon 105 osilla, 30 vaihdetta (edessä siis triplakammet). H: 650€ 600€
Vaihdossa kelpaa Surly Cross Check 54/56,All-City Nature boy tms. tai mahdollisesti joku kiva fiksirunko/-pyörä. 
 
Tähän menee vähän leveämpää rengasta ja pyörän geometria on endurance-tyyppinen - ts. hieman rennompi ajoasento.  Lokasuojatkin tuohon saa (Bike Radar -linkissä puhutaan Giantin omista).  
 
Mulla pyörä on ollut käytössä vain kesällä ja huoltoja olen teettänyt/tehnyt itse. Keväällä 2016 vaihdoin siihen uuden 105 takapakan ja ketjut. Pyörän koko on M eli se on 54,5 cm vaakaputkella ja 50 cm istuinputkella. Itse olen 179 cm ja se on ollut mulle passeli pari cm pidemmällä stemmillä (ohjainkannatin). Vakio stemmi on 10 cm. Suosituspituus mieltymyksistä riippuen 170-180 cm.
(Kuvassa stemmi on käännetty ylöspäin ja kaikki speisserit ovat stemmin alla.)
 
Myyn pyörän muuten alkuperäisosilla, mutta renkaat on toki vaihtunut. Nyt alla on edessä Continental GP4000 ja takana Michelin Pro 4. Mukaan toinen Pro 4 rengas sekä halutessa Shimano 105 polkimet kaupan päälle. 
 
Pyörä sijaitsee Tampereella, koeajo onnistuu ja matkahuolto kuljettaa. Jonkun matkaa voin kuljettaa myös itse. 
 
Tarkemmat tiedot osista ja geosta:
 
Bike Radar -lehden arvostelu pyörästä. Vaikutti aikanaan omaan ostopäätökseen suuresti ja osui kyllä nappiin. 

http://www.bikeradar.com/gear/category/bikes/road/product/review-giant-defy-1-12-45849/

 

 

IMG_5277.JPG

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...