Belbrinn Kirjoitettu 10. Elokuuta, 2017 Kirjoitettu 10. Elokuuta, 2017 Kuvaus: Hyvillä osilla varustettu xc-pyörä! Pyörä ostettu uutena ja ollut vain yhdellä omistajalla, eli minulla. Pyörä on ollut todella vähäisessä käytössä, satunnaisesti pyöräilty hiekkatietä pitkin mökille. Pyörällä ei ole kaaduttu kertaakaan, eikä rungosta löydy naarmuja ja sitä on säilytetty talvisin lämpimässä tallissa. Osalistaa: Runko: Sunn Shamann s1 Rungon koko: Medium, itse olen 175cm pitkä. Etuiskari: Rockshox SID Dual air 100mm Takaiskari: Rockshox Monarch RT3 Etuvaihtaja: Sram x9 Takavaihtaja: Sram x0 Jarrut: Formula r1 160mm levyillä Tanko sekä satulatolppa hiilikuitua Rengaskoko: 26" Paikkakunta: Porvoo Pyörällä myös mahdollista liikkua Helsingin Pitäjänmäelle arkipäivisin, sopimuksen mukaan. Myydään ilman polkimia. Hintapyyntö: 900€ 750€ Yhteydenottotapa: yhteydenotot mieluiten sähköpostilla osoitteeseen nordstromviljam(at)gmail.com
Belbrinn Kirjoitettu 20. Huhtikuuta, 2018 Kirjoittaja Kirjoitettu 20. Huhtikuuta, 2018 Hintaa mietity uusiksi uutta sesonkia varten.
Belbrinn Kirjoitettu 12. Syyskuuta, 2018 Kirjoittaja Kirjoitettu 12. Syyskuuta, 2018 up, hintaa tarkistettu
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään