anjavan Kirjoitettu 9. Elokuuta, 2017 Kirjoitettu 9. Elokuuta, 2017 (muokattu) Kuvaus: Juuri huollettu (08/17) hyväkuntoinen Reparto Corse -sarjan hiilikuituinen Bianchi 928 Carbon (vm.2006) Shimano Ultegra ja 105 -osilla. Huollossa uusittu mm. vaihde- ja jarrukaapelit. Lisäksi hiljattain uusittu kahvat, ketju, takapakka, jarrupalat ja tankoteippi. Pyörä on ollut viimeiset vuodet käyttämättä, säilytetty lämpimässä. Olen ostanu pyörän ensimmäiseltä omistajalta vuonna 2008 ja ajanut sillä max 2000 km. Ei kaaduttu eikä kolhittu. Olen itse 178/83cm ja runko on hieman iso. 180+senttiselle varmasti sopiva. 90mm stemmillä hyvä ajoasento myös minulle. Mukaan saa tarvittaessa myös alkuperäisen 120mm stemmin. Kuvan juomapullotelineet eivätkä polkimet sisälly kauppaan. Vaihdevivut: Shimano 105 2x10spd Takavaihtaja: Shimano Ultegra 10spd Etuvaihtaja: Shimano 105 Kampisarja: FSA CarbonPro 172,5mm (53/39t) Jarrut: Shimano 105 Kiekot: Shimano RS20 Rungon koko: 57, ett 56 cm, seat tube: 54 cm (c-t). Geometria kuvana. Hintapyyntö: 790e. Paikkakunta (lisää myös otsikkoon): Turku Yhteydenottotapa: YV Muokattu: 25. Elokuuta, 2017, käyttäjä: anjavan hintaa alennettu
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään