Jump to content

*MYYTY* Shimano M324 Clipless SPD/Flat polkimet


nokku

Recommended Posts

Hei.

Havittelisin tässä ensimmäisiä lukkopolkimia. Näilläkö voi polkea joko "normaalisti" tai sitten lukittuneena? Millainen tuntuma polkimissa on? Onko myyntiin mitään muuta syytä, sillä aika heppoista luopua polkimista jonkun värin takia. Jos nämä on hyvät, niin mulla menisi kyllä varmaan aloittelijana hyvin ekoiksi lukkopolkimiksi. :)

Link to comment
Share on other sites

Hei.

Havittelisin tässä ensimmäisiä lukkopolkimia. Näilläkö voi polkea joko "normaalisti" tai sitten lukittuneena? Millainen tuntuma polkimissa on? Onko myyntiin mitään muuta syytä, sillä aika heppoista luopua polkimista jonkun värin takia. Jos nämä on hyvät, niin mulla menisi kyllä varmaan aloittelijana hyvin ekoiksi lukkopolkimiksi. :)

Hei ja pahoittelut viivästyksestä,

Näillä polkimilla vois siis tosiaankin polkea normaalisti tai spd-klossien (mukana) kanssa. En ole kokeillut vielä lukkopuolta, ostin nämä tulevaisuuden varalle eikä tässä ole ollut kiirettä "aitoon pyörittämiseen". Tuntuma on avopuolella myös tukeva, kiitos metallisten tarttumapintojen.

Kyllä tuo metalliväri ihan silmiin sattui mattamustassa rungossa, mun mielestä sun pitäs etenkin naisena ymmärtää esteettisyyden merkityksen fillareissa ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest
Viestiketju on suljettu. Sisältö on puutteellista tai sääntöjen vastaista.
×
×
  • Luo uusi...