Jump to content

Cannondale SuperSix Evo Ultegra 2017 56cm


ruzlerssi

Recommended Posts

Myydään alle 1000km ajettu tämän vuoden mallia oleva Cannondale SuperSix Evo Ultegra ulkomaille muuton vuoksi. Myynnin aikataulu on suht tarkka, luovutus mielellään heinäkuun ensimmäisellä viikolla!

Minun ei ole mahdollista ottaa pyörää muuttoon mukaan, joten siitä joudun haikein mielin luopumaan. Tästä sopivasti päivitetty vaihtoehto uudelle!

 

Pyörään vaihdettu oston yhteydessä Hi-Mod versiosta tutut upean näköiset Spidering SL  eturattaat ja Cannondale C1 ohjaustanko. Mukaan myös kevyt hiilikuitutolppa originaalin Cannondalen alumiinitolpan lisäksi. Mukaan lisäksi kaksi Cannondalen hiilikuituista pullotelinettä.

 

Pyörä on mahdollista ostaa myös paremmin pyörän luonteelle sopivilla, reilusti kevyemmillä, jäykemmillä  Shimanon RS81-C24 kiekoilla, joissa tuliterät Continental GP4000S II kumit.

Rungon koko: 56 cm, sopiva ~175-190cm polkijalle. Itse olen 183cm.

 

Tässä vielä linkki alkuperäisiin spekseihin: http://www.cannondale.com/en/International/Bike/ProductDetail?Id=306f4d06-8815-44aa-8568-8a634d48b312

 

Hintapyyntö: 2550e Mavic Aksium kiekoilla, 2900e hinnalla Shimanon RS81-C24 kiekot mukaan myös

Paikkakunta: Helsinki 

Yhteydenottotapa: soita 050 kolme nolla nolla 7709

 

HUOM. Pyörä myydään ilman kuvassa näkyviä polkimia ja Garminin mittaristoa.

 

photo5936293399424510207.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...