Jump to content

MYYTY - Trek Stache 7 29+ 19,5


P64

Recommended Posts

Kuvaus: 2016 mallinen Trekki, 29+ koolla. Jälkeen päin vaihdettu Spessun hissitolppa ja 2-piikkiä pienempi eturattaan, nousee ylämäet huomattavasti kevyemmin. Alla Surlyn Dirt Wizard 29x3,0 renkaat, lisäksi mukaan alkuperäiset Bontragerin Chubacabrat ja 45NRTH Nicotine 29x2,3 talvirenkaat.. jotain piikkejä irronnut, mutta ei ole vaikuttanut menoon talvella (alunperin jotain 220 piikkiä). Olen 184cm ja mulle sopivan kokoinen runko.. satulaputkea voi laskea vielä noin 5 cm ja nostaa saman verran. Isot renkaat toimii hyvin maastossa. 3 vko sitten uusittu takapäästä jarrupalat, vapaaratas, laakerit ja kynnet. 

 

Rungon koko (lisää myös otsikkoon): 19,5

Rengaskoko (lisää myös otsikkoon): 29+

Paikkakunta (lisää myös otsikkoon): Turku

 

Hintapyyntö: 1300 

Yhteydenottotapa: 0400827348 tai paavolapetteri ät gmail.com 

IMG_20170607_184534.jpg

Muokattu: , käyttäjä: P64
Hinta laskettu
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
On 6/8/2017 at 20.19, P64 kirjoitti:

Kuvaus: 2016 mallinen Trekki, 29+ koolla. Jälkeen päin vaihdettu Spessun hissitolppa ja 2-piikkiä pienempi eturattaan, nousee ylämäet huomattavasti kevyemmin. Alla Surlyn Dirt Wizard 29x3,0 renkaat, lisäksi mukaan alkuperäiset Bontragerin Chubacabrat ja 45NRTH Nicotine 29x2,3 talvirenkaat.. jotain piikkejä irronnut, mutta ei ole vaikuttanut menoon talvella (alunperin jotain 220 piikkiä). Olen 184cm ja mulle sopivan kokoinen runko.. satulaputkea voi laskea vielä noin 5 cm ja nostaa saman verran. Isot renkaat toimii hyvin maastossa. 3 vko sitten uusittu takapäästä jarrupalat, vapaaratas, laakerit ja kynnet. 

 

Rungon koko (lisää myös otsikkoon): 19,5

Rengaskoko (lisää myös otsikkoon): 29+

Paikkakunta (lisää myös otsikkoon): Turku

 

Hintapyyntö: 1300 

Yhteydenottotapa: 0400827348 tai paavolapetteri ät gmail.com 

IMG_20170607_184534.jpg

 

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...