Jump to content

V: Pompetamine XL -> Levarikrossari/retkipyörä


Jerkku

Recommended Posts

En oikein innostunut noista vaakadropeista, kun kuitenkin tarkoitus ois vaihteistaa, joten voisin vaihtaa tän johonkin toiseen filoon. Pompetaminehan on aika lyhyt: reach tais olla joku 392mm. Itse oon 183 pitkä ja toi on aika sopiva mulle. Vaihtopyörän reach voi olla jotain 380-395 luokkaa. Ehrotella saa, jos ei oo varma mitoista, mut jotain 56-58 ett.

Pompetamine on kaikista rumin vaalein sininen, jossa on käytön jälkiä. Aasi on muokannut tän hihnavedolle sopivaksi ja saat Gatesin hihnavetovoimansiirron mukaan (kammet, eturatas 55t, hihna ja 2 takaratasta 22t+24t). Voimansiirrolla pitäis olla viel joku 5k ajoa edessä. Vaihdossa lähtee siis voimansiirto + runko + haarukka + satulatolpan clamppi.

28109396616_c524f8eb88_z.jpg

Takakolmiota on siis muokattu näin:
20928461508_746b31d891.jpg

Vaihdossa joko jotain saman hintaluokan tai kallimpaa, maksan sitten tarvittaessa väliin. Hyviä esimerkkejä kiinnostuksen kohteista voisi olla Surlyn Disc trucker, salsan fargo, salsan vaya, pelago stavanger tai ihan mitä vaan mihin saa lokarit ja kaiken muunkin mahdollisen kiinni. Rengastilaa saisi olla myös sillein, että menee 42mm kumekset tai enemmän.

Yhteydet PMllä. Fillari HKIssa, mut voidaan yrittää sopia kuskailuja, jos ulkopaikkakuntalainen vaihtaja löytyy.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Luo uusi...