Jump to content
Facebookin kautta kirjautuminen poistuu ×

MYYTY - ++VARATTU++Peugeot Altitude 54


Laku Piippu

Recommended Posts

Myydääs tämä kahdesta samanlaisesta parempikuntoinen. Kyseessä on menneen ajan menestyneimmästä teräsputkesta, eli Reynolds 531:stä, ranskalaisten toimesta koottu varsin mukava runko. Runko on vieläpä Magnum-versio eli suurempiläpimittaista putkea, viistoputki on triple butted, muut double. Kaverina sillä on Japanin suuren pojan, Tangen, teräksestä valmistettu etuhaarukka. 

 

Tavara on kohtuullisen hyvässä kunnossa, maali on koloontunut normaaleista paikoista, eli eturattaan läheltä, vaijerin kulkukohdasta emäputkesta ja etuvaihtajan paikasta. Joitain muitakin kohtia on, mutta teräs on kunnossa. 

 

Hauska ja varma ajettava johon mahtuu 54mm:n rengas pyörimään, eteen mahtuu paksumpikin.

 

Olen ajanut myös 28/622-renkailla ja maantieosasarjalla, lokarin kiinnitysreikiin saa maantiejarrut kiinni ja etuhaarukan takareikä on suurennettu syvämutterille. 

 

Mukaan Sakae SR Super hard satulatolppa ja Michen kiristin. Ohjainlaakeri ja muutosholkki 1" stemmille. Elite pulloteline jossa on pumpunpidin. 

 

 

 

 

Rungon koko: keskeltä ylös 54cm ja vaakaputki k-k 58cm , olen 186cm ja tämä on minulle erinomaisen kokoinen. Käy myös lyhyemmällekin. 

Hintapyyntö: 100€ !!!hinnan alennus, kts.alespäin!!!

Paikkakunta: Nokia tai toimitus postitse tms. 

Yhteydenottotapa: yksityisviesti 

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 1 year later...

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...