Jump to content
Facebookin kautta kirjautuminen poistuu ×

MYYTY - On-One Fatty, S/16", Espoo/Hyvinkää


jartscha

Recommended Posts

Myyty. Dillingerin jäivät, löytyvät vielä myynnistä Renkaat osastolta..

 

Kuvaus: Valkoinen On-One Fatty myytävänä. Työmatka piteni niin pitkäksi, että läskillä ei voi enää kommutoida talvisin :( Vuosimallia 2013, olen kolmas omistaja, alkuperäiset paperit löytyy. Siistissä kunnossa, vaikka käytön jälkeä löytyykin. Sopii noin 165-175cm pitkälle polkijalle. Edellinen omistaja polkenut parisen sataa kilometriä, minä noin 200-500 km. Olen pessyt ja voidellut osat käytön mukaan. Voimansiirto 1x10 (SRAM X5 & Truativ), Avid BB7 MEKAANISET levyjarrut (vaihdoin Avid Elixir 1 hydrauliset jarrut pois, kun en ollut tyytyväinen). Nyt kiinni LifeLine SPD-yhteensopivat lukkopolkimet (mukaan tulee alkuperäiset flätit) ja alla On-One Floater 4" renkaat. DSC_0041.JPG.31f2e6227dcd0eac8deaa5c6f1587789.JPG

 

Pakettiin sis. fillarin lisäksi lisäksi:
- 2kpl 45NRTH Dillinger 4 nastarenkaita (laadukkaat 4" talvirenkaat)
- takalokari (irroitettava), itse levennetty
- varasisureita
- Magicshine LED valaisin
- alkuperäiset flättipolkimet
- CCCP lipastasku ohjaintankoon kiinnitettynä (tässä kulkee näppärästi pikkutarpeet mukana, esim. valon akku)

 

Tarkempi osalista ja kuvia saatavilla pyydettäessä. Voi tulla kokeilemaan Espooseen. Mielellään nouto (noudot ensisijalla, jos tulee useampia tarjouksia), mutta voin myös tuoda Espoo-Hyvinkää välille. En postita tai kuskaa kovin kauas.

 

Voin neuvotella myymisestä myös ilman Dillingereitä..

 

Rungon koko: S, 16"

Hintapyyntö: 900 euroa koko paketille

Paikkakunta: Espoo

Yhteydenottotapa: YV tai jartscha (miuku) hotmail.com

Muokattu: , käyttäjä: jartscha
Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...