Jump to content

Ostetaan täysjousto maastopyörä


Dirt89

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Viestejä 21
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Moiks,

 

Mulla on pois joutamassa Norcon vanha zygä, mutta hyvässä tikissä ja paljon uusittu osia. Runko on virallisesti kokoa S, mutta noilla kilkkeillä mulle (172cm) kohdillaan, ja tolpan vaihtamalla pidemmällekin. Jos kiinnostaa, katon sopiiko pari ylim. tolppaa kiinni. Toinen ratas eteen ja saa lisää voimaa, ylimääräinen Sram X7 liipasin löytyy jos tarviit.

Kuljetus järjestyy, ja kuuntelen tarjouksia ;)

 

Link to comment
Share on other sites

Multa lähtis Commencal Meta 5.5 carbon (2011 tai 2010...). Viime kesänä huolletut iskarit, jarrut (uudet jarrulevyt ja palat+ilmaus) Sunrace 11-42 takapakalla ja 32 ovaalilla 1x10 vaihteisto. Eastonin EA70 kiekot ja hyväkuntoiset wtb weirwolfit tubelessina. Sijainti Kangasala, mutta voin kuljetella lähemmäksikin. Runkokoko M (itse oon 180cm) Hinta 850eur.

Link to comment
Share on other sites

Kiinnostaako ko. Focus Super Bud Pro. Todella siisti, vähän ajettu, alkuperäisin osin. Reba-etuiskari, Manitou-takaiskari, DtSwiss-kiekot, yms. Ollut minulla uudesta asti (2010). Varmasti viaton 26", joka sopii 170-180cm kuskille. Mukaan Nokian talvirenkaat ja lokasuojat. Perjantaina otan näytille Helsinkiin, jos 750:- euron pyörä kiinnostaa.

IMG_0799.JPG

IMG_0810.JPG

IMG_0803.JPG

IMG_0804.JPG

Link to comment
Share on other sites

Focuksesta lisätietoja myydään täysjousitetut 80-125 -palstalla. Pyörästä ostokuitti olemassa. Huollettu muistaakseni -12, eikä tuon jälkeen ole ajettu oikeastaan ollenkaan. Pyörällä kaikkineen ajettu alle 1000km. Kaikki toimii, eikä huolto- saati korjaustarpeita. Ohjaustanko ehkä kaipaisi päivityksen jokusen sentin leveämpään, mieltymyksen mukaan. Yhteystiedot ilmoituksessa.

 

PS. jäi vähäiselle käytölle maantiepyöräilyn vuoksi, ja nyttemmin metsiin olen palannut jäykkäperäisellä plussapyörällä

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

×
×
  • Luo uusi...