Jump to content

MYYTY - Specialized Epic 2014 Comp, 29, M, Helsinki **MYYTY**


masamies

Recommended Posts

(laitoin tämän myös Toriin joten ilmoitus on kopioitu suoraan sieltä)

Myynnissä hieno XC-kiitäjä, syynä liian monta pyörää tallissa.
Specialized Epic Comp 29. Koko M, eli noin 170-180cm kuskille. Itse olen 173 ja sopii mainiosti. Ohjainkannatin paiskattu alas asti mutta putkessa pari senttiä nostovaraa (en siis ole katkaissut sitä).

Nopea neon-vihreä väri!

Ostettu 2013-2014 vaihteessa uutena. Olen siis ensimmäinen ja ainoa omistaja. Uutena OVH noin 3000e. Ajettu vain 1100km. 

Jos et tiennyt: Epic on XC-kilpakiesi älykkäällä "Brain" takavaimennuksella. Nopea sekä ylä- että alamäissä. Joustoa 100mm molemmissa päissä. Edessä laadukas Rockshox Reba RL Solo Air 29.

 

Alkuperäiskokoonpanoon tehty seuraavia päivityksiä:
- Roval Control 29 kiekkopari. Näissä HUOMATTAVASTI paremmat DT SWISS navat. Kiekot ostettu keväällä 2015, OVH noin 600e.
- Kaamea etuvaihtaja heitetty kuuseen, ja korvattu RaceFace NarrowWide eturattaalla (32t). Ei yhtäkään tippunutta ketjua tämän jälkeen.
- Alkuperäiset Formula C1 jarrut vaihdettu päivitettyyn malliin takuuna, ei ongelmia ilmauksen kanssa tämän jälkeen.
- Uudet keskiölaakerit keväällä 2015.
- S-Works Renegade renkaat 2.3". XC-kisarenkaat matalalla profiililla. Reilusti volyymia joten yllättävän hyvä pito ja älyttömän nopeat kuivalla. Märkään syyskeliin suosittelen kuitenkin jotain hieman järeämpää.

Miinusta:
- Maalipinnassa käytön jälkiä. Ei vaikuta ajoon millään lailla, pyörähän on tehty käytettäväksi. Olen peittänyt pahimmat skraidut läpinäkyvillä runkosuoja-tarroilla jotta ei kuluisi sen pahemmin.
- Satulan nokka hieman kulunut (näkyy kuvasta).
- Keulahuolto olisi edessä (maksaa 60-80e). Joustaa edelleen mainiosti, mutta manuaalinen lukitus ei enää pidä niin hyvin.

Saa tulla katsomaan Helsingin Vallilaan paikan päälle, mutta vain tosissaan olevat ostajat kiitos.

Valmistajan speksit:

https://www.specialized.com/fi/en/bike-archive/2014/epic/epic-comp-29/49785 
(huomaa kuitenkin yllä mainitut muutokset)

Täällä isompia kuvia:
http://imgur.com/a/aRTfI 
(huom: ei polkimia!)

 

 

Hintapyyntö: 1550 tai paras tarjous

Yhteydenottotapa: Laita tekstaria/watsappia: o4o7767612. Jos yleisiä kysymyksiä niin kirjoita tähän ketjuun.

IMG_0309 1.jpg

IMG_0311 1.jpg

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...