Jump to content
Facebookin kautta kirjautuminen poistuu ×

Ulkomaiset kaupat


Apupyöräkaatuilija

Recommended Posts

EU sisäisiä kauppoja on varmaan satoja mutta mitkähän mahtaisi olla niitä halvimpia ja laajimmalla valikoimalla varustettuja, itse selaillu evans:sia mutta tuleeko mieleen muita hyviä joita kannattaisi koluta läpi sopivia eturattaita etsiessä?

spessu dark mini.jpg    Mikä helvetti tää on ku pistelee niin perkeleesti!!!!!  Jaaa, ruusupuska vai ?

Link to comment
Share on other sites

47 minuuttia sitten, Apupyöräkaatuilija kirjoitti:

EU sisäisiä kauppoja on varmaan satoja mutta mitkähän mahtaisi olla niitä halvimpia ja laajimmalla valikoimalla varustettuja, itse selaillu evans:sia mutta tuleeko mieleen muita hyviä joita kannattaisi koluta läpi sopivia eturattaita etsiessä?

 

Chain reaction cycles'istä olen tavaraa tilaillut. Jotkut tuotteet hyvinkin edullusia, esim. Park Toolin PCS-10 korjausteline (joka on erinomainen!) alle 150€. Ja yli 50€:n tilaukset rahtivapaasti. Nopeaa on ollut toimitus ja muutenkin olen tyytyväinen heidän toimintaansa.

 

http://www.chainreactioncycles.com/fi/en

Link to comment
Share on other sites

jos saksasta tilaa niin onko siinä mitään tulli/alv-rajaa, siis jos tilauksen arvo ylittää jonkun summan niin päälle pätkähtää jotain lisäkuluja?

spessu dark mini.jpg    Mikä helvetti tää on ku pistelee niin perkeleesti!!!!!  Jaaa, ruusupuska vai ?

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...