Jump to content
Facebookin kautta kirjautuminen poistuu ×

MYYTY - Marin Lombard 2011-2012, 54cm, HKI


janne.kyllonen

Recommended Posts

Myynnissä Marin Lombard Cyclocross-pyörä, ilmeisesti vuosimallia 2011 tai 2012. Minulle päätynyt käytettynä joten ihan täyttä varmuutta vuosimallista ei ole.

 

Ei siis mikään täysiverinen kisatykki vaan enemmänkin oivallinen jokapaikan ja -kelin kulkuväline, sellainen gravel-grinder henkinen vaikka ko. termiä ei Marin viitisen vuotta sitten hoksannut pyörästä vielä käyttää. Minä olen suurimmat kiksit pyörästä saanut sekalaista tiestöä ja kuntopolkuja kiertävillä kuntolenkeillä, mutta hyvin tuntuu istuvan myös urbaaniin ympäristöön. Hyvän kommuutterinkin tästä saisi, kiinnikkeet lokasuojille löytyy.

 

Urbanvelon ajatuksia hieman huonommin speksatusta (shimano 2300 3x8 vs. Sora 3400 3x9) versiosta voi lukea täältä:

http://urbanvelo.org/marin-lombard/

 

BikeRadar taas on näköjään tesataillut pari vuotta vanhempaa sisarmalli Marin Toscanaa jossa sama runko mutta hiilikuituhaarukka. Tähän suuntaan oli tarkoitus tätäkin pyörää päivittää ennen kuin maantiepyörä saapui talouteen maasturin rinanalle. Bikeradarin testi:

http://www.bikeradar.com/gear/category/bikes/cyclo-cross/product/review-marin-toscana-cx-10-35312/

 

Speksejä:

Runko: Korkeus 54cm, vaakaan 55cm

Kahvat: Sora 3400 3x9

Kammet: Truvativ Touro tripla

Vanteet: Formulan keskiöt, Alexrims kehät

Renkaat: Schwalbe Racing Ralph 33-622 (Rungossa ilaa n. 40mm renkaille, haarukassa isommillekin)

Jarrut: Tektro Lyra maantie levarit.

Marin1.jpgMarin2.jpgMarin3.jpgMarin4.jpgMarin5.jpgMarin6.jpgMarin8.jpgMarin7.jpg

 

Hintapyyntö: 350 e

 

Pyörä Helsingissä ja yhteydenotot mieluiten sähköpostiin: janne.kyllonen at europe.com, mutta YV:kin jollakin aikataululla tavoittaa.

-Janne Kyllönen

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...