Jump to content

FATBIKE: Kaupungin coolein pyörä VARASTETTU !


Recommended Posts

6VVRdWMoi 

 

 

PYÖRÄ VARASTETTU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PYÖRÄ VARASTTU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PYÖRÄ VARASTETTU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nyt on myynnissä FATBIKE, joka kääntään päät pikkupojilta kuin myös mummoilta. Kaupungin coolein pyörä. 

Pyörä on ollut mulla kaupunki ajossa 2,5 kk, tähän pyörään on vaihdettu "jonkin verran osaa". 

Tämä projeksi alkoi 2015 kesäkuussa kun pyörän maksoin ja vuoden päivät meni ennen kuin pyörä oli mulla semmoisessa kunnossa, että pystyin sillä ekat tyypit vetäsemään. Vihreään väriin kesti hetken tottua, mutta 2 vkon "vastustelun jälkeen" tulin siihen tulokseen, että värihän on aivan mahtava. 

Pyörässä oli jo Suomeen tultaessa noita pieniä jälkiä, jotka näkyvät päärungossa. Minun aikanani suurimmat "vauriot" ovat tulleet siitä, kun ketjut ovat iskeytyneet takahaarukkaan kun kaupungissa olen siirtynyt kivetyksien yli. 

En ole laittanut pyörään kalleimpia osia mitä on saatavilla, koska uskon, että kehitys perus komponettien osalta on päässyt siihen pisteeseen, että perus tallaajalle vähempikin riittää. 

Kuva sarja : http://aijaa.com/6VVRdW 

HUOM KUVISSA EI NÄY UUSIA OSIA, JOTKA LAITETTU PAIKKAAN 9.8.2016 ( punaiset polkimet aikaisemmin ostettu ) 

Kuvista PUUTTUU Sram kampisarja, kaikki rattaa vaihdettavia, 170 mm, Samalla tuli etuvaihtaja ja takavaihtaja sekä uudet ketjut. 

UUDET KUVAT, JOISSA OSAT PAIKASSA : http://aijaa.com/Ij9chf 



KUVAT JOSSA PYÖRÄ TAITETTU: http://aijaa.com/1PSicL 

AIKAA MENEE NOIN 30 S. Suurin osa ajasta menee "kääntöruuvin ruuvaamiseen", joka on munien alapuolella. 
Toi vipunen ei haittaa millään tavalla, minä pystyn suorilla jaloilla olemaan just siinä kohtaa, kassit hipoo korkeintaan vipua. 

 




Perus featuret : 

- Taitettava runko, menee auton peräkonttiin. 
- Sram kammet, 170 mm, kaikki rattaa vaihdettavissa. 
- Etupumput,normi säädöt jotain esijännitystä ymm.. 
- Hiilikuitu tanko, 680 mm leveä ( tulee paremmin ovista ulos, koska ei +700 mm ) ns "käyrä" termit hukassa =) 
- Perus Shimano vaihtajat, 3 ratasta edessä, 7 takana. 
- Takapakkassa on kumminkin 8 ratasta. 
- Renkaat: Juggernaut sport ( 26*4.0 60 TPI // 5 -30 PSI ) (eivät aivan yhtä hyvä kuntoiset kun kuvissa ) 
- Etuvaihtaja SLX 3x10 Front Derailleur FD-M671 
-Takavaihtaja Shimano Altus 7-8 vaihteinen. 
- Vanteet jotkut "kevennetyt", sisällä hyvä joustava ja tiukka vannenauha ja myös, jotkut raskaat 600 grammaa/ kpl painavat sisurit. 

Fillarilla on ollut mukava ajaa, penkki on hyvä omalle takamukselleni, etupää ja stonga on sopivan "ylhäällä" ei tarvitse olla syöksylaskija asennossa kun tällä ajaa, mutta siltikin sporttinen ajo asento, omat sormet yltää siten stongalle, 
että voi ajaa yhdellä kädellä just ja just pysty asennossa. 

Olen itse 175 ja 95 kilonen pitsaa ja kaljaa tarpeeksi nassuttanut ilmestys. 

Kommentit kylällä kun olen ollut "näyttäytymässä" ovat olleet juuri sitä mitä vaan voi kuvitella, pelkkää kehua ja ihmettelyä, onhan pyörä aivan helvetin makee ! 


Alkuperäiset osat, jotka vielä pyörässä on: Sisäkumit, Penkki, Seisontatuki ja PÄÄRUNKO. 



 


Pyörä sijaitsee Salon keskustassa ja olen käynnyt pyörällä kerran viikossa töissä 5 km edes takaisin ja kaupungilla jonne mulla on matkaa, 200 metriä =) ja kylällä ajellut edes takaisin.. 

Postitus koko maahan matkahuollon kautta 15 euroa, jos pitää postittaa niin suojaan pyörän kyllä niin hyvin kun vaan voi ja polkimet irti, stonga ehkä kylkeen kiinni ja pahvia ja teippia tarpeeksi.  // huutopaketti, naapurista.

 

 

Puh 046 65 88995 // Saki Luukkainen // SALO

 

Pyörä varastettiin minulta Salosta 25.8.2016 jos näet pyörän ota yhteytta, kiitos.

Link to comment
Share on other sites

Tarkoittaako tuo sun postaus, että mun osat mitkä olen ostanut tuohon on paskoja vai peräti feikkejä, vai niitä ei ole olemassa ollenkaan? Tai sitä, että minä olen feikki, tai meitä ei ehkä ole olemassa ollenkaan ?

 

Se miten minä olen ymmärtänyt tätä mailmaa, niin kaikki on kopioita jostakin. Myös sun iluuri rikkoo patentteja, mutta ipäämajaa ei kiinnosta se, että kaikki mitä ipäämäjä on keksinyt on keksitty jo aikaisemmin ja kaikki mitä ipäämaja myy on varastettu joltakin toiselta, siis siltä alkuperäiseltä keksijältä. Jos sulta tulee jotakin seuraavaa, "että iluurin ominaisuudet on on ipäämajan itse keksittyjä ominainaisuuksia, ei iluuri ole kopioinnut mitään"

 

-Niin mieti nyt uudestaan ja herää tähän mailmaan. Kun mailmaan keksittiin pyöreä renkas ja asiat lähtivät etenään, sen jälkeen kaikki on kopioitu enemmän tai vähemän joltakin toiselta, koska harva osaa keksiä mitään vaan on helpompaa kopioida.

 

Tää pyörä on muuten suomen ainoa.

 

 

Ja mitä tulee sanaa feikki, niin tää pyörä ei ole sitä vaan se on olemassa ja shimanon osilla varustettu, osat ostettu eurooppalaisista verkkokaupoista// suomesta.

 

Patentti jos on olemassa 1987 perustetulla firmalla niin ei päde suomessa tänä päivänä, joten en riko "kansainvälisiä sääntöjä"  (( pakollinen smile ))

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...