Jump to content
Facebookin kautta kirjautuminen poistuu ×

DynaRider / micdic / leadercycles...


Administrator

Recommended Posts

Älkää missään nimessä maksako mitään etukäteen!!! Tässä ei nyt toteudu hyvät kauppatavat mihin olemme saaneet täätä tottua.

 

Nyt näyttäs vahvasti sille, että rahat kelpaa ja yhteyden pito loppuu, kun rahat on siirretty. Luvattua tavaran postitusta ei tapahdu ja seurantanumeroa ei ole annettu sovitusti. Tavarat maksettu 5.11.19 Tiistaina päivällä. Luvattu postittaa Tiistaina ja toimittaa seurantanumero. Olen jättänyt YV viestiä ja koittanut tavoittaa saamastani puhelin numerosta soittamalla ja viestillä. Minulle tarjosi tuotteita osto ilmoituksen perusteella. Ilmeisesti joku Levin Zeropoint vuokraamon vai minkä lie jäämistöä.

 

Yhteyden pito oli ensiluokkaista ennen maksua ja maksun saatua kiiteltiin kaupoista vielä, mutta sitten alkoi hiljaisuus.

 

Eilen KE on DynaRider ollut täälä onlinessä vastaamatta minun tiedusteluun postituksesta ja seurantanumerosta.

 

Allekirjoutuksessa oleva numero +358......... menee vastaajaan ja ollut whatsApp in mukaan hereillä viimeksi Ma klo 21.36.

Minulle YV.llä DynaRider antama numero menee samoin vastaajaan ja  ollut whatsApp in mukaan hereillä viimeksi eilen Ke klo 16.59

 

Jos joku paikallinnen tuntee tätä porukkaa / tätä tarinaa tästä ZeroPointista, minkä jäämistöä täälä kauppaavat voisi valottaa meitä tästä aiheesta.

 

Edit. Soitin tuonne Levin ZeroPoint vuokraamoon ja siellä ainakin pyörii kaikki normaalisti. Muita tuolla nimellä kulkevia pyörä firmoja ei Suomessa ole. En myöskään Ruotsinpuolelta moista löytänyt.

 

Jos asianosaiset kauppiaat lukee tätä ja on aikeissa saattaa kaupat luvatusti loppuun mistä maksut on jo saatu, niin nyt korkea aika ilmaantua takaisin esiin ja alkaa antaa selitystä ja seurantanumeroja postituksista. Jokunen rikosilmoitus on jo kuulemma tehty ja lisää tulee.

 

Link to comment
Share on other sites

  • Sulo unpinned this topic

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...