Jump to content

Cannondale Scalpel 29 Carbon 2 (M-koko)


M83

Recommended Posts

Kuvaus: Myydään hyvässä ja kevyessä kunnossa oleva xc-kone. Painoa kuvan setissä noin 10,6 kg. Ostin pyörän Tampereen Sportaxista uutena 2012 ja olen ensimmäinen omistaja.

Joustoa 100mm edessä ja takana. Keulana Lefty XLR etälukituksella, takaiskari Rockshox Monarch RT3.

 

Päivitettyjä osia:

 

2012: Avix Elixir X.0 -jarrut

2013: Mavic Crossmax SLR 29 -kiekot

2015: Sram X01 (1 x 11) -voimansiirto (takavaihtaja, pakka, ketju, kampisarja ja vaihdevipu).

2016: Uudet renkaat (Schwalbe Rocket Ron), uusi X01 -ketju, takavaihtajan vaihdevaijeri + vaijerin kuori (Jagwire).

 

Muut osat: ESI Chunky -gripit, Ohjaustanko on alkuperäinen 660mm leveä hiilikuitutanko. Ohjainkannatin Cannarin oma alkuperäinen. Polkimet Crank brothers Eggbeater 2, jotka saa halutessaan mukaan.

 

Eturatas on vakio 32 -piikkinen ja takapakka 10-42.

 

Lisäksi kauppaan kuuluu alkuperäiset ZTR Arch -kiekot, joilla ajettu ainoastaan kesä 2012.

 

Isommat huollot:

 

2013: Keula-, iskari- ja täyshuolto (Sportax)

2015: Keula-, iskari- ja täyshuolto (Fillariosa). Vaihdettu uudet jarrupalat sekä ohjainlaakerit.

2016: Keulahuolto (Fillariosa) 

 

Pyörä on hyvässä kunnossa ja valmis ajoon. Ajetut kilometrit ja kaatumiset ovat jättäneet pieniä jälkiä, mutta isompia naarmuja rungossa tai pyörän osissa ei ole. Runko on uutena suojattu kiveniskuteipein.

 

Rungon koko: M (itse olen 179cm).

Hintapyyntö: 2750 eur

Paikkakunta: Seinäjoki / Isokyrö

Yhteydenottotapa: puh: 050-9105217 / [email protected] 

 

Huom! Pyörä myydään kuvasta poiketen alkuperäisellä Fizikin satulatolpalla sekä satulalla. Kuvassa näkyvän tolpan ja satulan siirrän uuteen pyörään.

 

 

 

 

 

 

IMG_1636.jpg

IMG_1631.JPG

IMG_1630.JPG

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...