Jump to content

MYYTY - M: Ridley Helium(sram red, dura-ace...) 46cm(165-175cm kuskille) **Helsinki**


Jaakko666

Recommended Posts

Kuvaus: Nopea, jäykkä ja kevyt hiilikuituinen maantietykki. Integroitu satulatolppa, joten satulaa saa vielä vähän säädettyä korotuspalalla ylös ja alas sitten sahalla. Itse olen 171cm ja jalan sisämitta n.82cm.  Rungolla ajaettu, joten joitan jälkiäkin on, mutta on ehjä ja runkotakuutakin 3 vuotta jäljellä. Osasarjana täysi Sram Red(paitsi kammet paremmat Rotorit), kiekot Dura-Ace C24(ajettu alle 1000km). Syntacen kevyt 100mm alustemmi, 4ZA:n leveähkö kuituovaali, ultegran polkimet, prologo satula ja radonin kuituiset pullotelineet. Kiekot on kuorrutetettu sisäkumeilla ja yhden lenkin ajetuilla Michelin Pro4 Endurance 25-622 renkailla. Kaupantekijäisiksi musta/keltaiset Rossignol ajolasit.

 

Rungon koko: XS(älä säikähdä kokomerkintää. Ridleyllä on vähän ihme mitoitus). Tarkempia mittoja voin mittailla pyydettäessä tai voit tulla itse kokeilemaan. 

 

Valmis pyörä kovaankin lenkkeilyyn tai kilpailuun. Osta kerralla hyvä, niin ei tarvitse joka kesä päivittää :)

 

Hintapyyntö: 2100€(tai sitten 1600€ voin jättää pullotelineet, kiekot, polkimet itselleni)

 

Paikkakunta: Helsinki

 

Yhteydenottotapa: YV tai sähköposti( t u r k i a 6 6 6 @ g m a i l . c o m ) tai puhelimella( nolla neljä neljä 2582 666). Sähköpostista kaikki välit pois
 

heliumi.jpg

Helium.jpg

lasit.jpg

Ostaa ja myy kaikkea pyöräilyyn liittyvää pk-seudulla ja posti kuljettaa tarvittaessa joka suuntaan. Muista laittaa onnistuneista kaupoista positiivista palautetta fillaritorille.

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...