Jump to content

MYYTY - Kona Dew Plus, koko 56 MYYTY


vmakarhu

Recommended Posts

Kuvaus: Myydään hyväkuntoinen Kona Dew Plus päivitetyillä komponenteilla cyclocrossariprojektin tieltä. Olen vaihtanut pyörään kolme vuotta sitten Shimanon Tiagran etu-ja takavaihtajat (2x10), Tiagran vaihde- ja jarruvivut. Myös kampisarja vaihdettu Shimanon Tiagraan. Satula on Specialized maastosatula, Richeyn säädettävä stemmin ja Richeyn suora fitnesstanko. Lokarit ovat muistaakseni SKS:n. Jarrut ovat alkuperäiset Hayesin MX4- peruslevyjarrut. Mukaan saa uudet keulan laakerin (RIchey), olen hankkinut laakerit aikaisemmin, mutten ole jaksanut vaihtaa kun vanhakin toimii hyvin. Huollettu säännöllisesti ja kaikki toimii moitteettomasti! Alla Schwalben renkaat (edessä Sammy slick, takana aivan uusi Marathon extereme). Mukana myös Shimanon M324 lukkopolkimet, joissa toinen puoli tavallinen. Kuvan kiekot eivät kuulu kauppaan, menevät cycloprojektiin. Mukaan tulee Rigida Zac19SL kiekot.

Osta tästä itsellesi ketteräliikkeinen fitness-pyörä. Itse olen käyttänyt pyörää satunnaisessa työmatka- ja lenkkikäytössä. Viime aikoina jäänyt vähemmälle käytölle, kun ostin maantiepyörän.

Rungon koko (lisää myös otsikkoon): 56

Hintapyyntö: 350 €

Paikkakunta (lisää myös otsikkoon): Espoo

Yhteydenottotapa: Yksityisviesti

 

 

 

 

Muokattu: , käyttäjä: vmakarhu
Myyty
Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...