Jump to content
Facebookin kautta kirjautuminen poistuu ×

Rossano Trekking DeLuxe


ironass

Recommended Posts

Kuvaus: Hyvinhuollettu vm 2013 - ostettu 2013 maaliskuussa

Hintapyyntö: Järkevä tarjous

Paikkakunta: Oulu

Yhteydenottotapa: [email protected]

 

Olen vaihtanut paksupyörään ja vapaaksi on jäämässä retkipyörä. Huollatan sen syys-lokakuussa vielä kerran PyöräSuvalassa, josta sen ostin. Pyörällä nyt on ajettu 11 000 kilometriä ja on kuin uuden veroinen. Eli rataspakkoja on vaihdettu eteen ja taakse sekä muutenkin pidetty koko ajan hyvässä kunnossa. Eli myyn sen vasta syksyllä  huollettuna ja mielellään paikkakuntalaiselle Ouluun tai Oulun lähistölle.

 

En ala lähettämään pyörää mihinkään. Kauppa olisi face to face periaatteella. Pyörä sinulle ja rahat minulle. Pyörän ovh ostettaessa oli 1598 euroa ja tingittynä itse sain sen 1300 euroon PyöräSuvalasta Oulusta. Jos kiinnostusta löytyy, niin ota yhteyttä sähköpostiosoitteeseeni.  [email protected].

 

Jos kuvia kaivataan, niin lähetän niitä kyselijöille. Koeajokin mahdollista tottakai jo kesän aikana.

 

speksit:

http://www.rosswheel.com/rossano/2006/index.php?page=malli&sex=m&menu=16&submenu=4_6&malli=specs&id=deluxe_trekking_slx_disc_m_2011

 

-poikkeus: toispuoleiset lukkopolkimet ja satula. Linkkiin verrattuna pyörä on hopean harmaa - ei siis musta.

Muuta: Itse olen 176-177cm pitkä eli pyörän koko on sen mukainen.

 

Lisäys.  Edellisestä huollosta on aikaa noin 3 000 kilometriä. Voin minä myydä sen nytkin, mutta silloin hinta olisi halvempi kuin huollon jälkeen    ja huollon jälkeen myyntihaluni olisivat ehkä hiukan heikommat. Enkä myy sitä kelle tahansa - olen nähnyt liikaa huonosti pidettyjä arvokkaita polkupyöriä.

Ostajakanditaatin pitää edes ulkoisesti näyttää pyöräilijäharrastajalta.

 

-muistinvaraisesti huoltohistoriaa:'

 

-kaikki hammasrattaat vaihdettu edestä ja takaa 2015 keväällä

-vaijerit uusittu 2015 keväällä

-kettinki uusittu keväällä 2015

-plus muu vuosihuolto, jonka kaikkea sisältöä en tiedä.

-takakumi vaihdettu keväällä 2015

Link to comment
Share on other sites

  • elasto locked this topic
Guest
Viestiketju on suljettu. Sisältö on puutteellista tai sääntöjen vastaista.
×
×
  • Luo uusi...