Jump to content
Facebookin kautta kirjautuminen poistuu ×

MYYTY! Charge Cooker Maxi 1 2015, L/20"


Blackadder

Recommended Posts

Myynnissä Charge Cooker Maxi 1 vuosimallia 2015

 

Tilattu BestBikesiltä Tampereelta 4.1.2015, otettu käyttöön 9.1.

 

Runko väriltään musta, koko L/20". Itse olen 179cm pitkä ja olen pitänyt tuota erittäin hyvin sopivana.

 

Ollut erittäin vähällä käytöllä, ajoa ainoastaan 550km / 52h alla joten pyörä on kuin uusi. Pahimpia riskipaikkoja olen gorillateipillä suojaillut, samoin ketjun puolella takahaarukkaa suojaa neopreenisukka. Käytännössä koko viime kesän pyörä seisoi suojapeitteen alla odottamassa talvikautta.

Ei kaaduttu, joten rungossa ei suuria käytönjälkiä havaittavissa. Muutenkin ajotyyli ollut talvella rauhallinen, kovin pahoihin paikkoihin ei vielä ole päässytkään.

Kaikki osat vakioita. Ketjut vaihdettu tälle talvikaudelle, edelliset olivat vähän haperon tuntuiset.

 

 

Tarkemmat speksit:

GEARS/ 20 gears. FRAME/ 6061 Series, butted aluminium. Offset 135mm asymmetrical rear.FORK/ Tange cro-mo rigid fat disc. CRANKSET/  FSA Comet, 36/22t. DERAILlEURS/ SRAM X5 HDM. SHIFTERS/ SRAM X5 10/s.WHEELS/ Shield 80mm rims Shield disc hubs. TYRES/ Vee Rubber H-Billie, 72tpi, wire bead, 26x4.25.BRAKES/ Pro-Max Render, cable disc with 180/160mm rotors.HANDLEBAR/ Shield Plus flat top riser, 15° sweep. STEM/ Shield Plus MTB, 31.8mm. GRIPS/ Charge Griddle lock-on. HEADSET/ FSA TH-857. SADDLE/ Charge Spoon. SEAT POST/ Shield Lite, 15mm layback. PAINT/ Triple coat plus double lacquer. PEDALS/ MTB alloy. BB/ FSA MegaExo. CASSETTE/ SRAM PG 1030 11-36t. CHAIN/YBN S10CR. SPOKES/ 14G stainless. SEAT CLAMP/ Single bolt.

 

 

Samaan pakettiin saa halutessaan kaupanpäälle lokasuojat, SKS Shockblade & Grand M.O.M.

 

 

Pyörä Hyvinkäällä.

 

Hinta 990€ noudettuna. 

 

 

Kuvia löytyy myös valmistajan sivulta.

 

 

 

Yhteydenotto: YV / rami [piste] ranta [ät] kadoksissa [piste] net / nol nel nol 777 0153

post-16977-0-79454100-1427736949_thumb.j

post-16977-0-25270700-1427736960_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...