Jump to content
Facebookin kautta kirjautuminen poistuu ×

Recommended Posts

Kuvaus:Myyn Feltin B14 hiilikuitu TRI pyörän. Olen itse 160cm naiskuski ja ostin pyörän viime kesänä Nummen pyörästä. Pyörä tilattiin tehtaalta minua varten ja oli ensimmäisiä tehtaasta tulleita 2016 malleja. Pyörä on toiminut, kuin unelma ja on loistava ajaa. Ajoin yhdet kisat Tahkolla ja muutamia lenkkejä. Trainerilla ajettu pari kolme kertaa. Pyörä on siis, kuin pakasta vedetty ja takuut, pyörän mukana tulleet osat jne. on voimassa / tallessa. Hurahdin kuitenkin enemmän tuonne swimrunin sekä polkjuoksun suuntaan ja lenkkejä on mukavampi tehdä maantiepyörällä porukassa, joten laitan pyörän tänne ikäänkuin "hiljaiseen myyntiin" jos joku pieni kuski sattuu etsimään itselleen pyörää. Vaihto on myös mahdollinen maantiepyörään samalla arvolla / iällä tai vaihto välisumman kanssa, kaikkea saa ehdottaa.

Pyörän speksit http://www.feltbicycles.com/International/2016/Bikes/TT-TRI/b-series/b14.aspx

Designed with a Felt UHC Performance carbon fiber frame, the B14 brings aerodynamic performance to the rider looking to move up to the next level of racing. A Felt Bayonet 3 base bar gives riders improved fit and adjustability for a slippery profile. Components feature Shimano Ultegra 11-speed derailleurs and microSHIFT shifters, plus Felt’s TTR4 wheels deliver low weight and consistent performance.

Rungon koko (lisää myös otsikkoon): 47

Hintapyyntö: 2 000 € (Ovh. 2200€)

Paikkakunta: Helsinki, Vuosaari

Yhteydenottotapa: [email protected]

2016-01-02 14.53.48.jpg

2016-01-02 14.54.54.jpg

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...