Jump to content

MYYTY: Van Nicholas Amazon cross -titaanirunko 54cm


Johannes

Recommended Posts

Myynnissä titaaninen 54cm Van Nicholaksen Amazon cyclocross runko. Ostin rungon käytettynä täältä 2014 ja piti rakentaa työmatkakulkine kiinteineen lokareineen, mutta projekti jäänyt toteuttamatta valitettavasti. Pitkään tätä on tullut säilytettyä komerossa ja ihasteltua aika-ajoin, mutta ei kuitenkaan tule hetkeen rakennettua valmiiksi niin laitetaan uudestaan kiertoon. Hyvin vähän minkäänlaisia käytönjälkiä, suurin virhe top tuben AMAZON tarrasta kulunut muutamasta kirjaimesta hyvin pieni osa pois...

 

Emäputki on suora 1 1/8'', mistä itse tykkäsin tässä rungossa. Siroon runkoon siro emäputki eikä ylikokoisia tapered-keulia. Mukaan saa suhkot kevyen alumiinisen keulan, joka tosin tarvitsee omasta mielestäni käsittelyä, koska keulassa lukee osittain Nishiki. ;) Itse olin ostamassa kuitusta tilalle. Ohjainlaakeri paikallaan. 

 

Rungossa on paikat sekä levy- sekä cantijarruille. Keulassa ainoastaan levyjarruille.

 

Taka-akseli 132,5mm eli käy sekä maasto-, että maantienavat.

 

BSA keskiö.

 

Tarkempia tietoja rungosta (geometria linkin takana) löytyy listattuna tästä samaisesta linkistä, mistä runkokin aikoinaan ostettu:

http://www.fatbirds.co.uk/5839/products/van-nicholas-amazon-cross-cyclocross-frame-with-free-fork-and-headset.aspx

 

Mahdollisuus ostaa pelkkä runko ja keula TAI runko, keula, 3T putkiosat ja King Cage SS-telineillä.

Tanko: 42cm Rotundo pro

Stemmi: Arx-team 100mm

Tolppa: Doric LTD

 

 

Hintapyyntö:

pelkkä runko ja keula 750€

kaikkine härpäkkeineen 850€

Paikkakunta: Tampere

Yhteydenottotapa:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...