Jump to content
Facebookin kautta kirjautuminen poistuu ×

MYYTY! Flevobike nojapyörä


nebulus

Recommended Posts

Flevo meni kaupaksi.

Kuvaus:

Ajattelin yrittää ensi talvena tehdä puutyökurssilla tavallisen nojapyörätriken ympärille kinnerin korin. Projektin rahoittamiseksi pitäisi tietenkin myydä kalustoa pois, joten Flevobike olisi kaupan.

post-483-0-36483700-1441785154_thumb.jpg

(Kuva vanha, päivitän uudemman kun ehdin. Tässä kuvassa puuttuvat niskatuki ja uusi ohjaustanko)

Pyörä on siistikuntoinen ja sillä on ajettu n. 800 kilometriä.

Poikkeuksena normaaliin flevoon siinä on edessä ja takana kaasuiskarit ja vaihteistona sramin Dualdrive.

Jarrut ovat Maguran HS -hydrauliset jarrut. Etu-ja takajarru toimii samalla kahvalla (1. omistajalla oli oikea käsi halvaantunut)

Sopii 174 sentistä ylöspäin. Olen itse 174-senttinen persjalka ja yllän juuri mukavasti polkemaan 140-millisillä kammilla.

Plussat: erinomaisen mukava jousitus ja leppoisa ajoasento. Lyhyt ketju ei hukkaa tehoja. Pysty ajoasento auttaa ympäristön havainnointia. Mahdollisuus oppia pyöräily uudestaan.

Miinukset: Penkki pitää polkiessa joskus narinaa (syy ei selvillä). Koska pyörä on normaalin käsiohjauksen lisäksi myös jaloilla ohjattava ja etuvetoinen, sillä ajamaan opettelu on pieni projekti. Jos on jo kokemusta nojapyöristä ja yksipyöräisellä ajosta, niin pyörällä osaa todennäköisesti ajaa heti (kuten minä). Ilman aiempaa kokemusta ajaminen muuttuu refleksiksi noin viidensadan kilometrin harjoittelulla.

Hintapyyntö: 750 euroa.

Paikkakunta: Oulu

Yhteydenottotapa:

nolla neljä yksi 4365886

mikko piste nelo ät gmail piste com

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...