Jump to content
Facebookin kautta kirjautuminen poistuu ×

Myyty: Canyon Grand Canyon AL SLX 7.9 2014 29" L(19") Espoo


Disc

Recommended Posts

*MYYTY*

 

Nyt myynnissä huippuhieno ja -nopea Grand Canyon AL SLX 7.9 2014 29" 100mm etujoustolla.

Kyseessä 07/2013 TM-testivoittajan (AL SLX 8.9) vuotta uudempi pikkuveli.

Olen pyörän ainoa omistaja, pyörä saapui 16.7.2014.

 

Osalista: http://i.imgur.com/dUE5WOp.png

 

Runkokoko L (19"), joka sopinee parhaiten n. 180-185cm pituiselle.

Itse olen 187cm (keskiarvoa pidempi inseam, 93cm) ja satula on 6cm päässä max-merkistä. 

Tarkemmat geometria-tiedot: https://www.canyon.com/fi/mountainbikes/bike.html?b=3645

 

Pyörä on hyvässä kunnossa, kuten näin uudelta odottaa sopii. Erityisempää huoltotarvetta ei ole ilmennyt.

Ainoa tekninen kolhu on etuylärattaan yksi irronnut hammas. Tästä huolimatta vaihteet toimivat moitteettomasti.

Kaikki tekniikka toimii hienosti. Keulan CTD-pikasäätö tangossa on huippukätevä.

 

Kilometrejä takana 1400km, josta noin puolet maastossa. Ajettu pääosin kuivalla maalla.

Säilytetty aina lämpimässä asunnossa, vesipesua vältetty jotta navat ja laakerit eivät kärsi.

Runko vahattu kertaalleen, ketju vaihdettu uuteen vuodenvaihteessa.

 

Renkaat vaihdettu kestävämpiin ja pitävämpiin (hinta 87e). Edessä Specialized Butcher Control 2,3", takana Ground Control GRID 2,3".

Alkuperäisen eturenkaan saa halutessaan mukaan. Mukaan myös pyörän ostokuitti ja ohjekirjat.

Hintapyyntö: 1050e

Paikkakunta: Otaniemi, Espoo

Yhteydenottotapa: YV

post-14997-0-57392200-1431115372_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...