Jump to content

MYYTY: On-One Inbred 29er SS Limited Edition 16"


taakeferd

Recommended Posts

MYYTY!
 
Tuli ostettua hybridi lastenkuljettimeksi ja jostain pitää karsia. Tämmönen itse kasattu On-One Inbred 29er Single Speed Limited Edition olisi sitten tarjolla. Koko 16" ja ollut 177cm kuskilla ajossa. Suht matala ja pitkä runko joten ainakin minulle sopi paremmin tämä 16" kuin 18". Esim. toinen 29 on Trek ja siitä sopiva runko minulle on 17.5".
 
Runko lähes virheetön, kotelosuojat sisällä ja vesireikä porattu keskiöön. Kiekot rihdattu ja navat huollettu pari lenkkiä sitten.
 
Osalistaa:
 
Runko: On-One Inbred 29er single speed limited edition, pearl white 16"
Ohjainlaakeri: FSA Orbit MX
Keula: Pro-Lite Ferrara hiilikuitu, alkuperäiset teipit siivottu pois
Stemmi: 60mm RaceFace tai 80mm Bontrager, kuvassa 80mm
Tanko: Truvativ Holzfeller ~690mm, Lizard Skins gripit
Kiekot: Bontrager AT-650, teipit siivottu, taka-akseli vaihdettu mutterikiinnitteiseksi
Renkaat: Maxxis Ardent 29x2.25 tanwall
Voimansiirto: Shimano SLX kammet, Blacspire 32t NW eturatas, On-One Armada 18t takaratas, Spessun BMX tyyppiset polkimet mukaan.
Satula ja tolppa: Jotain spectraa, tolpassa 20mm offset tai sitten RaceFacen suora tolppa jos sellainen kiinnostaa. kuvassa spectran tolppa
Jarrut: Shimano Deore jarrut ja lähes ajamattomat Avid G2CS cleansweep 180mm levyt.
 
LISÄYS: Löytyy myös ainakin 15, 16 ja 20 piikkistä takaratasta kaupan päälle jos haluaa eri välityksiä. Lisäksi Shimanon käyttämättömistä lukkiksista ja 50mm RaceFace Atlas stemmistä voidaan neuvotella jos sellaisia tarvitsee. Myös rungosta, runkosetistä ja osista voi tarjota jos ei mene kokonaisena. 
 
 

Hinta: 650€ näyttäisi olevan päivän hinta torilla joten lähetään siitä sorvaamaan

 

Paikkakunta: Lohja

post-4626-0-73016500-1430074483_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...