Jump to content

MYYTY: 8 x XM-L U2 ledi lamppu


simom

Recommended Posts

Kuvaus:

Kiinasta tilattu 8 ledin lamppu. Valotehoa on ihan joka haluun. Teoriassa siis vajaa 9000 lm, mutta käytönnössä valoteho on riittävä. Akku kestää täysillä ehkä noin 1h 10-20 min. Kolme valotehoa ja pari vilkkutoimintoa. Eritoten tuohon akun kiinnityssydeemiin olen ollut tyytyväinen. Tosi yksinkertainen ja näppärä kumirenksu kiinnitys. Itse lampussa on tuo "perinteinen" kumirenksu-tankosovitin-kiinnitys. Mukana kaikki kuvassa olevat. Laturi toimii tuolla plugiadapterilla. suomen verkossa niin kuin pitääkin. Muutamia lamppuja on tullut kokeiltua ja kyllä tämä on kokeilemistani ehdottomasti kirkkain. Valokuvio on tasainen pehmeäreunainen sopivan leveä spotti. Hajavaloa on myös sopivasti. Itse olen ajellut tällä paljon kakkosteholla kypärälampun säestämänä ja silloin akku kestää pari kahden tunnin lenkkiä helposti ja valokin riittää metsässä möyrimiseen. Tiellä ajaessa täysillä tehoilla tätä saapi sammutella tai varjostaa kädellä, vastaantulevien autojen häikäisyn takia.

Hintapyyntö: 25 € + mahdollinen postimaksu

Paikkakunta: Kajaani

Yhteydenottotapa: [email protected]

post-3023-0-83876000-1424010235_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...