Jump to content
Facebookin kautta kirjautuminen poistuu ×

Customi Dirtti/Freeride kasattu DaBombin runkoon


AatuTattoo

Recommended Posts

Noniin, tilanne on seuraava; perheenlisäyksen takia ei vaan ehdi enää lähteä maailmalle ajelemaan, ja tällasella kaverilla takapihalla polkeminen on kuin runk**isi vasurilla ja veltolla mun*lla. Jonka lisäksi muuton jälkeen ei ole tarpeeksi turvallista paikkaa säilyttää tätä kaveria. Todennäkösesti löydän kuitit melkein kaikkeen, ettei tarvitse varastetuksi pelätä.

 

Itse en ehtinyt tällä tänä kesänä polkemaan kuin kerran (sen verran rakkautta se saa), ja en sen ihmeemmin sitä huollellut. Fillarilla kokonaisuutena ei ole ajettu juuri hittoakaan, eli osien ja silpun kunto on vähintäänkin 9/10. Runko on lähes virheetön. Sen verran vaatii laittoa, että pinnat on kiristettävä, jarrupalat vaihdettava, no, nesteetkin, riippuen taiteilijan preferenssistä (itse pidän varsin baariin asti kääntyvistä kahvoista), ja vaihtaja pitää hienosäätää. Eli konkreettista rahanarvoa siihen on laitettava vain uusien palojen verran.

 

Specsit:

 

Runko - DaBomb Molotov2
Keula - Marzocchi Bomber Drop-Off Comp, 100mm
Jarrut - Hayes HFX-9 XC

Vaihtaja - Shimano Alivio

Ohjuri - Blackspire Downhill

Vanteet - Sun Rims Ditch Witch

Kumit - Maxxis Minion DH (F), Holy Roller ®

Silput - aikalailla kaikki Truvativin Hussefelttiä

 

Hintapyyntö:

 

Koska myyn lähinnä varastotilanpuutten takia, niin vaihdot musiikki- ja instrumenttitavaraan olisi tres bien! Kaikkea saa ehdotella. 

Hinta: 500

 

 

Yhteystiedot:

Aari Ylinen

o4oo639178
Espoo

Kokeilemaan saa tulla rohkeasti. Hyvä että sillä edes joku ajaisi. Menee ihan hukkaan hel**tin hyvä fillari tällä hetkellä. Soitelkaa/viestitelkää, niin lähetän lisää kuvia ja infoa!
Voin itse myös kuljettaa tätä, pientä korvausta vastaan, 150km säteellä.

post-15101-0-48610500-1412694724_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...