Pirjo Pyöräilijä Kirjoitettu Maanantai klo 17:32 Kirjoitettu Maanantai klo 17:32 Merkki: Giant Malli: Avail Lyhyt kuvaus: Hyvä naisten maantiepyörä Rungon koko: n. 50 cm Kuvaus: Shimano ultegra 10 -osasarja, hyvin rullaavat Shimano RS 80 -kiekot. Säännöllisesti huollettu. Naisille suunniteltu runkomalli. Soveltuu 160 - 170 senttiä pitkälle ajajalle. Kulkeutuu pääkaupunkiseudulle. Hinta: 500 € Paikkakunta: Hyvinkää Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: Nollaneljänolla 7158678
sebuwild Kirjoitettu 10 tuntia sitten Kirjoitettu 10 tuntia sitten Moi. Onko minkä vuoden malli ja onko runko alumiini vai hiilikuitu?
Pirjo Pyöräilijä Kirjoitettu 9 tuntia sitten Kirjoittaja Kirjoitettu 9 tuntia sitten Moi! Olen ostanut pyörän uutena 2013, ollut tallissa viisi viime vuotta. Runko on hiilikuitua.
sebuwild Kirjoitettu 9 tuntia sitten Kirjoitettu 9 tuntia sitten Kiitti tiedoista. Katsotaan, jos tulisi joku ilta katsomaan. Luuletko, että menisi 162 cm kuskille? Ei saisi olla ainakaan yhtään iso.
Pirjo Pyöräilijä Kirjoitettu 9 tuntia sitten Kirjoittaja Kirjoitettu 9 tuntia sitten Kuvassa satulan korkeus keskiöstä on 73 senttiä, ja sitä on varaa laskea aika lailla. Pyörä on fitattu mulle. Olen 169 senttiä pitkä, mutta olen mallia ”lyhyt selkä pitkät jalat”. Ohjainkannatin on mahdollista vaihtaa hieman lyhyempään. Taipuuko 162-senttiselle? Luulisin, mutta ihan varma en voi olla. Tervetuloa katsomaan, asun Hyvinkään keskustassa.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään