Jump to content
Facebookin kautta kirjautuminen poistuu ×

Huijari liikkeellä.


Sulo

Recommended Posts

Niinpä.  Kaveri kauppas mulle just tänään uudenveroista valkoista Cervelo soloist alurunkoa.  Vahinko, ettei sitä oo sillä värillä saatavilla ja jostain syystä tuon pirinistin kamera sattui olemaan rikki, kun pyysin kuvia...

 

Pannaas tähän vielä perään jampan tämänhetkinen sähköpostiosoite, että googleen tulee paremmin hittejä.

 

Eetu Paakkanen

[email protected]

Link to comment
Share on other sites

  • Viestejä 26
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Mulle kans tämä sama sankari yritti myyydä 9 zero 7 fatbikeä. (olin laittanu ostoilmoituksen) 

Kuvaa ei saanut lähetettyä kun oli se kamera hajalla. Kuitti löyty mutta siitäkään ei sähköpostin kautta mitään todistusta saatu. 

Osoite oli keskellä peltoa, yms yms. 

 

Veti herneen nenään kun sanoin että käyn menopelimarketista tarkastamassa asian kun sieltä pyörän oli ostanut. 

Sanoi että antaa olla saan kyllä myytyä pyörän muillekkin. Onnea vaan.

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...
  • 4 weeks later...

Osaako joku selittää miten on mahdollista että yksi ja sama henkilö voi yli 5 vuoden ajan huijata ihmisiltä rahaa eikä tätä olla saatu loppuman? 

Lievä petos. Sakkoja -> varattoman ei tartte maksaa ja ralli jatkuu. Samalla tavalla kuin jotkut hakee juoksukaljat vuodesta toiseen kaupasta.

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Luo uusi...