Meccca Kirjoitettu 22. Toukokuuta Jaa Kirjoitettu 22. Toukokuuta (muokattu) Merkki: Marin Malli: Alpine Trail e2 2022 Lyhyt kuvaus: Mullet täysjousto Rungon koko: M Moottorin teho: 250w Runkonumero: 0101001100 Kuvaus: Ostettu uutena 19.10.2023 Ajettu alle 500km Pidetty huolta ja pesty säännöllisesti. Vaihdettu jäykempi 500lb takajousi. Alkuperäinen 350lb mukaan. Soveltuu hyvin rankempaan käyttöön vaikka bikeparkkiin. Hyvin taittuu myös asfaltti- ja hiekkapätkät. Olen itse 183cm pitkä ja pyörä on passeli minulle. Satulatolpassa toki varaa nostaa ja laskea. Siirryn takaisin luomu fillariin eli siksi myyntiin. Ei vaihtoa. pyörän sivut: https://www.marinbikes.com/fi/bikes/2022-alpine-trail-e2 Hinta: 4700€ Paikkakunta: Kouvola Maakunta: Kymenlaakso Yhteystiedot: Nolla 44 kaks kuus 21 426 tai yksityisviesti Muokattu: 1. Elokuuta, käyttäjä: Meccca Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Meccca Kirjoitettu 30. Toukokuuta Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 30. Toukokuuta Nosto. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Meccca Kirjoitettu 14. Kesäkuuta Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 14. Kesäkuuta Nosto. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Meccca Kirjoitettu 26. Kesäkuuta Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 26. Kesäkuuta Nosto. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Meccca Kirjoitettu 4. Heinäkuuta Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 4. Heinäkuuta Nosto. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Meccca Kirjoitettu 15. Heinäkuuta Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 15. Heinäkuuta Nosto. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Meccca Kirjoitettu 1. Elokuuta Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 1. Elokuuta Nosto. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kemo81 Kirjoitettu 5. Elokuuta Jaa Kirjoitettu 5. Elokuuta Minkäs mittaiselle kuljettajalle tuo koko on?Joku haitari? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Meccca Kirjoitettu 5. Elokuuta Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 5. Elokuuta 168-178cm jos suoraan käännetään tuo jenkkien mitta. Itse taas olen aina ajanut M koon pyörillä vaikka minun mitat on 183/87 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Meccca Kirjoitettu 22. Elokuuta Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 22. Elokuuta Nosto. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Liity keskusteluun!
Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.