Jump to content
Facebookin kautta kirjautuminen poistuu ×

Fillarifoorumi.fi - paska käytettävyys


ollihoo

Recommended Posts

Johan siellä on sunnuntaina Liitiän toimesta kommentoitu:

"Olemme olleet talvilomalla tämän viikon - ja olemme vielä vähän ensi viikon puolellakin. Selvitämme asiaa töihin palattuamme. "

En lähde muuttamaan kirjojani tänne, ennen kuin olen kuullut lopullisen kannan ylläpidolta. En oleta, että joku hoitelee lomallaan ylläpitohommia, varsinkaan kun ei ole kyse kriittisestä tuotantojärjestelmästä.

Ei nyt virallista infoa mutta ainakin eräs käyttäjä kirjoitti siellä ylläpidon ilmoittaneen hänelle että korjauksia ei ole luvassa

Lähetetty minun C5503 laitteesta Tapatalkilla

Link to comment
Share on other sites

  • Viestejä 48
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

No nyt fillari-lehden foorumin seuraava siirto nähty. Ylläpidon vastaus käyttäjäpalautteeseen oli hv ja kvg. Eli jos Sulo Vilen saa värkättyä Fillaritori.comille rinnakkais foorumin pyöräilykeskustelulle nii uskon että tulisi tarpeeseen. F-lehden keskusteluihin voi sit tökkiä linkkiä uuden foorumin samaa aihetta koskeviin ketjuihin. Toteutuupahan F-lehden foorumin ylläpidon suurin haave, tietokanta ei varmasti kuormitu ku kukaan ei enää vieraile siellä. Kyseisen foorumin ylläpidolla on sama asenne ku suomalaisessa tienpidossa, jos tiestö kuluu, nii ei korjata vaan laitetaan alhasempi nopeusrajotus ja varotuskyltti.

Link to comment
Share on other sites

Tuntuu että huonoon käytettävyyteen kyllästyneiden määrä vaan kasvaa fillari foorumilla. Omakin päivittäinen selaaminen jäänyt olemattomiin. Varmasti alkaisi olemaan tilausta uudelle fiksulle foorumille kun ei korjauksia ole siellä luvassa.

Lähetetty minun C5503 laitteesta Tapatalkilla

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Luo uusi...