Jump to content

MYYTY: 174cm kuskille sopiva maantiesinkula/fiksi (n. 52cm), teräsrunko, kaupan päälle kiekko


numero21

Recommended Posts

Kuvaus:

Myydään käytetty maantiesinkula/fiksi. Runko on Raleigh X-trak -sarjaa, Reynolds 501 -teräsputkea ja ostettu uutena 2006. Olen itse 174cm pitkä ja pyörä on minulle juuri sopiva. Runkokoko on jossain 52cm tietämissä, mutta en nyt muista ihan tarkkaan. Voin ottaa mittoja kiinnostuneille esim. vaaka- ja pystyputkesta. Edessä Mavicin alkuperäinen kiekko ja takana Pyörähuollosta 2011 ostettu flip-flop -kiekko Formulan navalla ja 16t fiksi- ja BMX-rattailla. Välitys tällä hetkellä siis 42/16.

Huom! Kaupan päälle alkuperäisestä takakiekosta tehty sinkulakiekko rattaineen ja jotain muuta sälää. Napa on Shimanon kasettimallinen ja vanha pakka taisi olla 8-lehtinen.

Jarrut Shimano Exage Motion. Jarrupalat kuluneet - voin vaihtaa tarvittaessa uusiin, mutta muutoin sopii vaikka suoraan ajoon. Polkimiksi mukaan Wellgo flättipolkimet, joissa KRNKY -strapit. Pienestä lisähinnasta mukaan myös alkuperäisessä pyörässä olleet lähes käyttämättömät Shimanon vaihteet vipuineen (takapakkaa ja toista eturatasta ei valitettavasti enää ole saatavilla).

Kuvasta poiketen pyörässä on nykyisin mukava Specialized Sonoma -satula. Kuvassa on myös alkuperäinen takakiekko, joka siis tulee kaupan päälle. Lisää kuvia pyydettäessä.

499624852_3d0e402965_o.jpg

Hintapyyntö: 280 euroa. Toistaiseksi vain nouto.

Paikkakunta: Helsinki / Latokartano

Yhteydenottotapa: sähköposti (numero21 ät gmail piste com) tai tekstiviesti (040 561 3046)

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...