Jump to content

Trek Domane 4.5 Compact Hiilikuituinen maantiepyörä, 56, Tampere


VisaS

Recommended Posts

Merkki: Trek

Malli: Domane 4.5 Compact

Lyhyt kuvaus: Hiilikuituinen maantiepyörä

 

Rungon koko: 56

 

Kuvaus: Myydään Trek Domane 4.5 Compact - täysin hiilikuituinen laadukas maantiepyörä. Pyörässä on täysi Ultegra 2 x 10 voimansiirto (kahvat, vaihtajat, pakka, ketju) ja 105 vannejarrut. Rungossa on Trekin IsoSpeed-järjestelmä, joka vaimentaa kolahduksia ja tärinää kiitettävästi. Valmistajan ilmoittama paino on 8,08 kg.

Pyörän runkokoko on 56, mutta Trekin koot ovat hieman kilpailijoita pienempiä. Kokotaulukon mukaan soveltuu 172 - 181 cm ajajalle. Olen itse lyhytjalkainen (inseam 81) ja 177 cm pitkä, ja mulle pyörä on isohkon rajoilla. Tällä perusteella uskoisin, että omista mittasuhteista riippuen hieman pidempikin kuski ajaisi tällä ongelmitta. Alle 80 inseamilla en tätä pyörää suosittele. Pyörässä on nyt 100 mm pitkä alkuperäinen stemmi, mutta voin antaa mukaan myös 80 mm stemmin, jolla ajoasentoa voi sovittaa hieman lyhyemmälle kuskille/pystymmälle ajoasennolle. Pyörän mitat ja geometriataulukko löytyy täältä: https://www.theproscloset.com/products/trek-domane-4-5-56cm-bike-2013

Olen pyörän toinen omistaja. Pyörän vuosimalli on 2013, ja minulla se on ollut vuodesta 2020 alkaen. Pyörään on vaihdettu takakiekko ja satula, muuten osat on (kuluvia osia lukuunottamatta) alkuperäisiä. Täältä löytyy tarkka lista komponenteista: https://archive.trekbikes.com/fi/fi/2013/Trek/domane_4_5_compact#/fi/fi/2013/Trek/domane_4_5_compact/details

Pyörässä on käytön jälkiä (esim. takahaarukan maalipinta hieman vaurioitunut ketjun putoamisesta, kahvoissa on jälkiä kolahduksista yms.), mutta runko ja pyörä muutenkin on täysin ehjä ja moitteettomasti toimiva. Pyörällä ei ole kolaroitu. Sanoisin, että käyttöarvoltaan oikean kokoisella kuskilla pyörä on mainio.

Pyörä on ollut kattavassa ammattilaishuollossa viime syksyllä ajokauden päätteeksi, eikä sillä ole sen jälkeen ajettu. Ketju, vaihtajan rissat ja jarrupalat ovat aivan uusia. Takapakka on vaihdettu kesällä 2021, nyt pyörässä on Ultegra 11-28t. Keskiö on vaihdettu ajokauden 2021 päätteeksi. Pyörässä on kesällä 2021 käyttöön otetut, hyväkuntoiset pistosuojatut Continental Gatorskin 25 m maantierenkaat. Tankoteippi on vaihdettu kesällä 2021.

Nyt pyörässä on kiinni Fizikin satula (malli minulle tuntematon), mutta voin ostajan halutessa antaa mukaan myös hyväkuntoisen Selle Italia Model X -satulan.

Pyörä sijaitsee Tampereen keskustassa, missä sitä voi myös koeajaa. Pyörä kulkeutuu satunnaisesti myös Helsinkiin. Lisätietoja ja -kuvia voi pyytää yksityisviestillä.

Kauppaan ei sisälly polkimia, juomapullotelineitä tai soittokelloa. Kauppaan sisältyy pyörän lisäksi vaihtostemmi ja -satula ja pyörään sopiva valkoinen Ass Saver.

 

Hinta: €800

 

Paikkakunta: Tampere

Maakunta: Pirkanmaa

 

Yhteystiedot: Yksityisviesti

 

ACA980B4-43B3-4B97-B4B6-0CAAECCD7BE2.jpeg206EB323-BBF6-4248-A890-6ADC211B739D.jpeg905DA033-C4EC-4F23-BBC5-F23971494B63.jpeg

 

Muokattu: , käyttäjä: VisaS
Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...