Jump to content

Commencal Absolut maxmax 26" Dirt/Street trial, -, Turku


Isac Schauman

Recommended Posts

Merkki: Commencal

Malli: Absolut maxmax

Lyhyt kuvaus: 26" Dirt/Street trial

 

Rungon koko: -

 

Kuvaus: Elokuussa ostettu koska halusin kokeila jotain uuttaa. Pyörä oli aika huonossa kunnossa mutta olen laittanut pyörä kuntoon ja käyttänyt sitä reilusti, mutta olen huomannut että tämä ei ollut minun juttu, viihdyn paremmin MTB pyörällä :)

Syksyn aikana tehty:
- Keskiö vaihdettu (tuplalaakerinen malli)
- Uusi headsetti (pressfit laakereilla)
- Etu ja taka akselit ja laakerit vaihdettu
- uudet jarrut ja jarrulevyt (Sram Code R ja 203mm levyt)
- molemmat vanteet suoristettu
- Uudet, rattaat, ketju ja ketjunkiristin

Kaikki osat ostettu uutena. Isot työt on tehty pyöräliikkeessä, kuitteja löytyy. Kun ostin pyörän oli rungossa murtuma keskiön takana oikealla puolella, mutta se on hitsattu ammattiliikkeessä, korjaus ei ole maailman hienoin ja vois varmaan maalata, mutta se kestää ainakin.

Pyörä toimii erinoimaisesti. Jarrut ovat sairaan hyvät, molemmat pyörät saa lukittu yhellä sormella milloin tahansa. Olen ajannut aika paljon BMX radalla, skeittiparkeissa ja myös vähän maastossa, pyörä on kaadettu ja saanut pari osumaa mutta silti kestänyt hyvin. Naarmuja ja käytönjälkiä löytyy tietysti, mutta ei mitään joka estäis ajoa. Olen 183cm ja pyörän pieni koko ei ole estänyt minua. HUOM! kuvissä näkyvä dropperi ei tuu mukaan, laitan jossain vaiheessa takaisin alkuperäinen satulatolppa.

Tässä siis hyvänkuntoinen pyörä jolla voi ajaa kauan ennen seuraava huolto tulee vastaan :) Pyröä aina pidetty sisänä. Pyörä sijaitsee turun keskustassa. Hinta ei ole hakattu kiveen, aina saa tarjoaa jos hinta ei mielytä. Tule kokeilemaan ja ihastumaan ennen talvi tulee! Soittmalla tai whatsappista saa lisää tietoja.

 

Hinta: €1090

 

Paikkakunta: Turku

Maakunta: Varsinais-Suomi

 

Yhteystiedot: puhelin: nolla4nolla 4156816

 

_MG_0353.JPG_MG_0354.JPG_MG_0355.JPG_MG_0356.JPG_MG_0357.JPG_MG_0359.JPG_MG_0360.JPG_MG_0361.JPG


Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...