Jump to content

Rock Machine Blizzard Enduro, XL, Järvenpää


lilffi

Recommended Posts

Merkki: Rock Machine

Malli: Blizzard

Lyhyt kuvaus: Enduro

 

Rungon koko: XL

 

Kuvaus: Myynnissä todella vähän käyttöä nähnyt rockmachinen blizzard 70-27 vm 2020. Ostettu kesällä 2020 ja sillon koko kesä ajettu melko aktiivisesti parkkia sekä perus metsäajoa. Keväällä 2021 käyty viimisen kerran parkissa ajelemassa ja sen jälkeen loppukesä satunnaista metsäajoa. 2022 ei tullut ajettua yhtään, kun oli jalka paketissa koko kesän ja tällä hetkellä alla on jo sähköfillari, joten tästä ois tarkotus hankkiutua eroon jo pelkän tilan puutteen takia. Vaikka runko on XL-kokoa, niin se vastaa osan valmistajien L-kokoa. Olen itse 184 pitkä ja minulle tuo on passeli.
Kiekot on vaihdettu DT swissin M1900 splineihin ja renkaat on litkutettu. Runkoa on suojattu siihen tarkoitetuilla teipeillä, mutta pientä käytön jälkeä löytyy silti. Keulaan on vaihdettu alajalkojen öljyt kertaalleen.
Mukaan lähtee uudet jarrupalat sekä ylimääräinen vaihtajan korvake.
Linkin takaa löytyy tarkemmat specsit
https://rockmachinebikes.com/en/2020/mountain-fully/blizzard-70-27/matte-slate-grey-boxxer-red-dark-grey

 

Hinta: 1300€

 

Paikkakunta: Järvenpää

Maakunta: Uusimaa

 

Yhteystiedot: Whatsapp: o44 252o738
S-posti: [email protected]

 

Rokkari 1.jpgRokkari 2.jpgRokkari 3.jpgRokkari.jpg

 

Muokattu: , käyttäjä: lilffi
Lisätty tekstiä
Link to comment
Share on other sites

  • lilffi changed the title to Rockmachine Blizzard 2020 27.5" Enduro, XL, Järvenpää
  • 11 months later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...