Misejee Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2022 Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2022 Merkki: Nishiki Malli: Tour Lyhyt kuvaus: Cyclocross Rungon koko: 50 Kuvaus: Ilmoituksen Nishiki seuraavalle hyväksi kauppapyöräksi, tai miksei pidempäänkin ajoon. Tällä hetkellä pyörä on seissyt tovin varastossa kun ei ole ollut käyttöä, oma pyöräily painottuu maastoon enemmän nykyään. Fillari on vuodelta 2016 ja itse sen olen käytettynä hankkinut n. 3 vuotta sitten. Kilometrejä pyörälle on jonkin verran karttunut mutta kaikki pyörässä toimii oikein hyvin, lukuunottamatta takarenkaan laakeria joka on vaihdon tarpeessa. Mukaan tulee hieman maantietyyppisemmät renkaat. Pyörän koko voisi sopia n. 170cm kuskille, itse olen hieman yli ja koko tuntuu jonkin verran pieneltä. Ei sinänsä ole omassa ajossa häirinnyt, pidemmillä matkoilla sen on enemmänkin huomannut. Normaalissa työmatka ajossa jne kulkenut oikein hyvin. Pyörässä on kiinni kombipolkimet. Halutessaan voi napata mukaan Nortwaven pyöräily kengät kokoa 43, muutaman kympin lisämaksusta. Pyörä sijaitsee Kangasalan Nattarin alueella, nouto täältä, tai sovittaessa voin jonnekkin lähelle kuljettaa. En postita. Lisää kysymyksiä voi laittaa viestillä esim whatsup. Hinta: €300 Paikkakunta: Kangasala Maakunta: Pirkanmaa Yhteystiedot: o4o-8425210
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään