Jump to content
Facebookin kautta kirjautuminen poistuu ×

Canyon Spectral:ON CF 7 Täysjousto mullet 29”/27.5”, M, Lahti


Mikvmak

Recommended Posts

Merkki: Canyon

Malli: Spectral:ON CF 7

Lyhyt kuvaus: Täysjousto mullet 29”/27.5”

 

Rungon koko: M

Moottorin teho: W250

Runkonumero: M12301H20M0205

 

Kuvaus: Myyntiin yhden kauden erittäin hyvin palvellut sähkötäpäri. Sinänsä harmittaa luopua, mutta tällä kaudella on jäänyt käytännössä ajamatta, kun tämän pyörän hankinnan jälkeen innostuin luomuendurosta. Tästä vielä tälle kaudelle hyvä pyörä ajoon!

Kaikki toimii moitteetta ja kunto vähän ajettujen kilometrien (566km) mukainen. Ennen enskapyörän hankintaa tätä tuli vietyä myös kivikkoisempiin paikkoihin, jolloin vähän käytön jälkiä on sinne tänne tullut ja takarengas on tullut paikattua pari kertaa. Olen itse 180cm ja koko on ollut minulle erittäin hyvä. Renkaat on litkutettu, mutta ostajan halutessa voin laittaa sisäkumit kauppaan mukaan.

Itse olen pyörän tilannut Canyonilta, joten kaikki paperit ja tilpehöörit löytyy. Myydään ilman kuvassa olevia polkimia. Tarkemmat speksit löydät täältä: https://www.canyon.com/fi-fi/spectral-on-cf-7/50010331.html?utm_source=row-ordermailing&utm_medium=email&utm_campaign=row-ordermailing&campaigndate=20210307

Pyörä on Lahdessa, enkä ole aikeissa lähettää pyörää. Itseltäni löytyy pyöränkuljetusteline, joten toimituksesta voidaan neuvotella. Vaihdossa ei pyörä näillä näkymin kiinnosta. Randomilla voi tarjota concept 2:n Skierg2:sta. Sellainen puuttuu itseltä. Ei ole polttava rahantarve, joten pohjaonginta kannattaa jätttää väliin.

Mielelläni vastaan asiallisiin kyselyihin ja lisäkuvia voin toimittaa tarvittaessa. Kätevin yhteydenottotapa lienee whatsapp.

 

Hinta: €4400

 

Paikkakunta: Lahti

Maakunta: Päijät-Häme

 

Yhteystiedot: nolnelnol 777 1352

 

 

020A5FF8-FAE2-4CB9-A02F-42B94C1B6B13.jpegEB30A02D-7BA7-4183-94B9-C5F3EB28B09F.jpeg37B8C555-9B23-4C9B-8292-2C55C3BA876C.jpeg

 

 

Muokattu: , käyttäjä: Mikvmak
Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...