Jump to content

Felt AR5 Maantiepyörä, 54, Mäntsälä


dakkis

Recommended Posts

Merkki: Felt

Malli: AR5

Lyhyt kuvaus: Maantiepyörä

 

Rungon koko: 54

 

Kuvaus: Työsuhdepyörän alta pois nyt myynnissä erinomainen 54-koon aero-maantiepyörä. Itse olen 179 (inseam 84) ja aika kompakti ajoasento on näillä spekseillä. Eli paljon pidemmälle polkijalle en välttämättä suosittelisi, mutta kokeilemalla tuo selviää ja stemmillä voi aina vähän pelata.

Pyörässä täysi Sram Force 22 -osasarja vannejarruilla, hiilikuituinen 3T ohjaustanko sekä Shimanon RS81 hiilikuitu/alukiekot. Takapakka+ketju vaihdettu viime kesänä, jonka jälkeen ajettu n. 500 km. Muutoin huollettu ja pesty aina tarvittaessa.

Ostettu täältä foorumilta n. 2,5 vuotta sitten, jolloin edellinen omistaja oli ajanut tällä n. 7700 km. Itsellä tullut Stravan mukaan kilometrejä 4245, joten vähän yli 10k on vasta mittarissa pyörällä. Suurin kosmeettinen haitta on takapyörän aiheuttamat hankaumat satulaputkessa 25 mm renkaan käyttämisestä. Tämä tullut jo edellisellä omistajalla, ja aiemmassa myynti-ilmoituksessa on tuosta kuvia (ja tarkempia tietoja muutenkin, osat säilynyt käytännössä samana):
https://www.fillaritori.com/topic/162365-myyty-felt-ar5-54cm-force22shimano-rs81-c50-kiekot-turku/

En ole painoa mitannut, mutta naurettavan kevyt tämä on, ja aerotangoilla höystettynä menee hyvin tri-pyörästä, itse tällä kävin viime kesänä Tahkon IM-kisan ajamassa.

Myydään ilman polkimia ja satulaa, mutta koeajoa varten nämä kyllä järjestyy. Pullotelineet ei myöskään kuulu kauppaan.

Vain nouto tai korvausta vastaan lähialueelle voidaan neuvotella kuljetuksesta.

 

Hinta: 1000 € 900 €

 

Paikkakunta: Mäntsälä

Maakunta: Uusimaa

 

Yhteystiedot: YV

 

 

IMG_20220224_174019__01.jpg

 

 

Muokattu: , käyttäjä: dakkis
hintaa ruuvattu
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...