Jump to content

MYYTY Foil 30 vm 2012 Scott Foil SRAM osilla, 58, Espoo


klautan

Recommended Posts

Merkki: MYYTY

Malli: Foil 30 vm 2012

Lyhyt kuvaus: Scott Foil SRAM osilla

 

Rungon koko: 58

 

Kuvaus: Hyväkuntoinen hiilikuitupyörä. Valmistajan mukaan 7,4kg ilman polkimia. Itse punnitsin polkimilla, juomapullotelineillä ja mittareilla varustettuna painoksi 8,5kg oheisella varustuksella: Juuri asennetut uudet 2*11 Rival kahvat, Force WifLi takavaihtaja ja Red etuvaihtaja, Shimano R7000 11-30 takapakka ja Shimano HG701 ketjut. Sopii 185-197cm mittaiselle. Itse 188 ja inseam 89cm. Itse ostin 2013 toukokuussa ensimmäiseltä omistajalta, oli hänelle liian iso. Minulla ajoa kertynyt vain 3750km. viime vuosi meni gravelilla ajaessa ja kahtena vuotena ajot jäi lähes kokonaan ajamatta sairauden vuoksi. SRAM rival vannejarrut, Mavic Cosmic Elite aluvanteet ja Vittoria Open Pave 25mm renkaat sekä Selle Italia SLR TM satula. SRAM Rival 50/34 kammet ja pressfit keskiö. Stemmi ja ohjaustanko alkuperäiset ja merkkiä Scott, Ritchey satulaputki ja headset, myös alkuperäiset. Mukaan tulee myös Shimano Ultegra polkimet, Elite juomapullotelineet ja Sigma mittari. Nouto Espoosta, myös toimitus Espoo-Turku ja Espoo-Jyväskylä välille onnistuu. Taakse mahtuu ainakin 28mm Conti GPS5000, eteen en ole kokeillut, mutta silmämääräisesti 28mm näyttäisi menevän. Rungon mitat löytyy esim. täältä: https://geometrygeeks.bike/bike/scott-foil-2012/

 

Hinta: €1200

 

Paikkakunta: Espoo

Maakunta: Uusimaa

 

Yhteystiedot: o4o - 5o146o8 tai yv

 

DSC_8779.JPGDSC_8780.JPGDSC_8771.JPGDSC_8772.JPGDSC_8776.JPGDSC_8775.JPG

 

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...