Jump to content
Facebookin kautta kirjautuminen poistuu ×

GZR Cargo On-e Tavarapyörä kahdella akulla, Universal, Helsinki


Otso Peräkylä

Recommended Posts

Merkki: GZR

Malli: Cargo On-e

Lyhyt kuvaus: Tavarapyörä kahdella akulla

 

Rungon koko: Universal

Moottorin teho: 250 W

 

Kuvaus: Myydään suoraan käytöstä GZR Cargo On-e tavarapyörä sähköavustuksella. Palvellut meillä erittäin hyvin, nyt siirrytään toiseen malliin koska kuomu alkaa olla (pitkälle, kohta kolmevuotiaalle) lapselle matala. Paikat ja turvavyöt kahdelle lapselle. Säilytetty aina sisällä, mittarissa 2387 km. Huollettu säännöllisesti Fillarivelholla, viimeisimpänä ti 5.4. jolloin mm. vaihdettu ketju ja moottorin kiinnitykset tarkastettu. Myydään kaksilla renkailla (Big Apple + Marathon Winter), lukkoja ei mukaan. Takuuta jäljellä elokuuhun asti.

Pyörää paranneltu monilta osin, ja lisätty hyvä tarakka. Laatikkoon ja tarakalle menee yhteensä jo todella paljon tavaraa, ja laatikkoon voi tarvittaessa hypätä vaikka aikuinenkin kyytiin. Laatikossa normaalia kulumaa.

Uusinta mallia, mm. SRAM NX 1x11 vaihteisto narrow-wide-eturattaalla ja 11-42 takapakalla. Todella tehokkaat Tektron hydrauliset, nelimäntäiset Dorado-levyjarrut sähköpyöräkäyttöön. Näissä tavallisesti huomattavasti kalliimmista pyöristä löytyvät jarrutuksen tunnistimet, jotka katkaisevat avustuksen ja sytyttävät jarruvalon jarrutettaessa. Myös Bafangin M400-moottori on hyvin tehokas, huomattavasti vaikkapa Boschin Active Linea tehokkaampi, ja jyrkätkin mäet taittuvat 80 Nm väännöllä.

Lista päivityksistä:

- Toinen akku mukaan (kumpikin 522 Wh)
- Ohjainlaakeriin asennettu Cane Creekin Viscoset, joka käytännössä kokonaan eliminoi kaksipyöräisissä laatikkopyörissä yleisen ns. speed wobblen
- Takajarrulevy vaihdettu Hopen 185 mm levyyn (alkuperäinen 180 mm oli inan verran liian lyhyt, eikä palat ottanut koko pinta-alaltaan siihen kontaktia)
- Takajarrun puoleisen dropoutin kiinnitys vahvistettu pidemmillä pulteilla ja muttereilla
- Racktime Add-it tarakka
- Takavalo päivitetty parempaan Herrmansin versioon tarakkakiinnityksellä
- Crane E-ne soittokello (paras kello jonka tiedän)
- Jalka modattu nousukahvoilla, nyt todella tukeva (vs aika tukeva alkuperäinen)
- Mukaan myös leipomolaatikko, jonka saa kiinnitettyä laatikkoon jolloin lasten jalkojen päälle saa lisätilaa tähän tyyliin: https://familycyclery.com/accessories/cargo-shelf-load-75. Kiinnittyy kuormahihnoilla myös tarakalle, jolloin tarakan kapasiteetti kasvaa huomattavasti, ja Ortliebin sivulaukut saa silti kiinni.
- Penkin selkänoja modattu vähän nojaavampaan asentoon vaahtomuovilla, tarvittaessa helposti poistettavissa
- Toinen turvavyö modattu kengännauhoilla vähän lyhyempää selkää varten
- Keula vaihdettu takuuseen. Alkuperäinen keula oli selvästi vino, ja veti vasemmalle jarrutettaessa. Uusittu keula ei myöskään ihan luotisuora, muttei haittaa ajoa. Jarrutus tavarapyörässä joka tapauksessa pääasiassa takajarrulla.
- Mukaan myös alkeellinen korjauspukki (ks. kuva)


Mukaan myös akun laturi. Tervetuloa katsomaan ja kokeilemaan pyörää Länsi-Pasilaan!

Edit 7.4.: mukaan myös talvirenkaat, koska talvi ei loppunutkaan.
Edit 8.4.. mukaan myös korjauspukki
Edit 13.4. myyty hintaan 2100 €

 

Hinta: 2500 € tai tarjoa

 

Paikkakunta: Helsinki

Maakunta: Uusimaa

 

Yhteystiedot: YV, otso (piste) perakyla (ät) gmail (piste) com

 

IMG_4560.jpegIMG_7119.jpegIMG_8256.jpegIMG_6374.jpegIMG_3170.jpegIMG_5841.jpegIMG_8607.jpegIMG_6110.jpeg


Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...