Jump to content

BH Global Concept Aero BH Global Concept, 54, Helsinki


Jouni Kettunen

Recommended Posts

Brand: BH

Model: Global Concept Aero

Short description: BH Global Concept

 

Frame size: 54

 

Description: Myydään ajanpuutteen ja maastorymistelyn hauskuuden (kalleuden) vuoksi yksi fillareista seinältä pois. Kyseessä on viimekesäinen projektipyöräni, joka on saanut harmillisen vähän kilometrejä. Näin pätevää pyörää on kurja roikottaa vain seinällä.

Kyseessä on BH Global Concept Aero sarjan rungon ymprille rakennettu kevyt maantiesetti vanhemmilla huippuosilla. Ostin runkosetin käytettynä Espanjalaiselta amatööritiimiltä, samoin voimansiirto tosin eri porukalta. Muut kuluvat osat ovat käytännössä uusia, tällä kokonaisuudella pyörällä on ajettu about 300 km lähinnä pyöräbaanoja.

Rungon koko on about 53 54 riippuen miten sen haluaa mitata. Satula alimmassa asennossaan noin 64cm keskiön keskeltä, eli ajaja 170 sentistä ylöspäin. Itse olen persjalkainen 173 ja tuo korkeus on just eikä melkein alimmassa asennossa. Pyörä on hyvässä kunnossa. Pistän kuviin _pahimmat_ kulumat lakkapinnassa. Uudet osat toki käytännössä uusia.

Osat:
Runko: Hiilikuitu aero. Koko kompliitti kuvissa olevilla osilla about 7.7 kg. Kunto hyvä, muutamia lakan kulumia yläputkesta, kun ajettu putkelta. Kaapelit hinkanneet pientä jälkeä keulan puolelle. Näistä kuvat laitettu erikseen. Kaulaputkea on jätetty reilusti jäljelle, joten sen saa leikkailla sitten mieleisekseen.

Etuvaihtaja: Shimano Dura Ace 10s. Kunto yllättävän hyvä, ei mitään ongelmia ilmennyt
Takavaihtaja: Shimano Dura Ace 10s. Kunto yllättävän hyvä, ei mitään ongelmia ilmennyt
Kahvat: Shimano Dura Ace 10s titaanihandlat. Kunto hyvä. Takavaihtajan kahvan olen kertaalleen joutunut puhdistamaan sisältä pölystä ja töhnästä, mutta muuten toiminut hyvin.
Kampisarja: FSA SLK Carbon . Rattaissa ihan hyvin vieläkulumaa jäljellä. Kampien kunto hyvä.
Ketju: Ultegra (300 km ajettu)
Rataspakka. Ultegra (300 km ajettu)
Stemmi ja ohjainlaakeripalat. FSA SLK Carbon. Kunto hyvä
Tanko: FSA SLK Carbon käsinmitattuna 42 leviä
Jarrut: Shimano Dura Ace. Kunto erinomainen
Satula: Halutessaan saa mukaan Prologo Solid Sarjan penkin (näkyy kuvissa)
Polkimet: Itse olen ajanut samoilla kengillä tätä kuin gravelia, pyörässä kiinni crank brothersin candy 7 polkimet
Kiekot. mukaan saa Fulcrum racing 900 sarjan treeniendurancekiekot. Näillä ajettu muutama sata kilsaa, takalaakeri ja hubi muutenkin huollettu tänä keväänä. Nämä kiinni pyörässä kuvissa. Näissä kiinni michelin endurance prot sisureilla. Ajettu 300 km
BB. perus shimano road sarjan bb. Ajettu myös sen 300km
Kaapelit ja kuoret laitettu uudet viime kesänä, kun pyörä on kasattu.
Mukaan saa myös halutessaan eliten sävy sävyyn menevän pullotelineen ja ylikalliin huonon soittokellon

Pyörää pääse katsomaan ja kokeilemaan Helsingissä Pihlajanmäki/Malmi rajoilla. Vain nouto.
Jos joku tarvitsee tarkempia mittoja, niin laittakaa viestiä.

 

Price: 1200€

 

City: Helsinki

Province: Uusimaa

 

Contact information: jouni.kristian.kettunen ät gmail . com tai täällä foorumilla viestiä

 

sivusta.jpgviisto.jpgVoimansiirto.jpgpahimmat viat2.jpgpahimmat viat.jpg


Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...