Jump to content

Dengfu FM018 aika-ajo-/triathlonpyörä, M/54, Pedersöre


breastfield

Recommended Posts

Merkki: Dengfu

Malli: FM018

Lyhyt kuvaus: aika-ajo-/triathlonpyörä

 

Rungon koko: M/54

 

Kuvaus: Myydään Dengfu FM018 aika-ajo-/triathlonpyörä kokoa M/54. Runko ja haarukka ovat hiilikuitua, samoin kuin kiekot. Satulan paikkaa voi säätää ns. UCI- laillisen asennon ja triathlonasennon väliltä. Olen itse 182 cm, mutta pyörä sopii ehkä parhaiten 170-180 senttisille riippuen mittasuhteista (ks. geometriataulukko). Pyörällä ei ole kaaduttu eikä kolaroitu, pieniä käytön jälkiä löytyy.

Ajaisin muuten tällä itse mielelläni, mutta olen joutunut laittamaan vammojen vuoksi kilpailemishaaveet aika-ajossa jäihin toistaiseksi.

Pyörässä on seuraavat osat:
- Shimano Ultegra R6700 2x10 vaihteisto (kammet Ultegra R6800 172,5 mm, eturattaat Ultegra R8000 2x11 52-36)
- Shimano Ultegra etujarru, takana piilossa oleva aerojarru
- Shimano Dura-Ace TT-vaihtajat
- Shimano Dura-Ace BSA-keskiö
- hiilikuituiset 60 mm syvät tuubikiekot aeropinnoilla
- Vittoria Rubino Pro 25 mm tuubit
- Vision hiilikuituinen TT-ohjaamo
- Vision jarrukahvat
- Fizik satula

Ketju vaihdettu n. 150 km sitten KMC X11 Black Editioniin.

Ostajalle kaupan päälle Eliten aika-ajopullo ja teline, Tacxin kiinnike juomapulloille satulan taakse sekä K-Edgen teline ajotietokoneelle tempotankoihin.

Vaihdossa voisi kiinnostaa mahdollisesti Genelecin kaiuttimet (riippuen mallista välirahaa täältä päästä) ja/tai SRAM Guide -levyjarrut maastopyörään.

Postitus onnistuu lisähinnasta ostajan riskillä.

Tarvittaessa myytävänä ilman kiekkoja tai alumiinisilla Shimano RS31-clincherkiekoilla, jolloin hinta neuvoteltavissa.

 

Hinta: 900 €

 

Paikkakunta: Pedersöre

Maakunta: Pohjanmaa

 

Yhteystiedot: nollaneljäviisi3503055, yksityisviesti

 

5762489c4451b.jpgthumbnail_image5.jpgthumbnail_image4.jpgthumbnail_image3.jpgthumbnail_image2.jpgthumbnail_image1.jpgthumbnail_image0.jpg

 

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...