Jump to content
Facebookin kautta kirjautuminen poistuu ×

Ghost Roadrage Hiilikuitu gravel, L/56, Helsinki


Toksane

Recommended Posts

Brand: Ghost

Model: Roadrage

Short description: Hiilikuitu gravel

 

Frame size: L/56

 

Description: 
PYÖRÄ MYYTY


Tämä fillari tuli hankittua kokoa liian pienenä kun osui alkuvuodesta täältä silmään. Ja koska pelkkä runko ei tunnu menevän kaupaksi niin laitetaan koko pyörä myyntiin, jotta voin aloittaa rakentamaan uutta projektia.

Myyntiin siis vuoden 2019 Ghost Fire Roadrage 6,8 tyylikkäänä hiekan harmaan värisenä täyshiilikuiturungolla, 1x11 Sram Rivalin voimansiirrolla ja WTB:n tubeless kiekoilla ja renkailla.
Tämä fillari on mun mielestä nykyisen gravel-hypen täydellinen ilmentymä :
Geo toimii maantieajossa, soralla ja jopa polulla. Voimansiirto pelaa virheettömästi ja keveys antaa ketteryyttä. Leveät renkaat antavat pitoa ja Sram Apexin hydrauliset jarrut isoilla levyillä pysäyttävät nopeasti. Pyörä on täynnä bikepackingiin soveltuvia kiinnityskohtia. Jos tarvitset vain yhden pyörän niin se on tässä.


Tarkemmat speksit:
Runko:
ROAD RAGE LC (light carbon) koko L, joka vastaa mielestäni kokoa 56 (Olen 188cm ja tämä on mulle pieni. Sopii varmaan paremmin n. 180cm kuskille)
Haarukka:
GHOST LC Rigid

Stemmi:
Ground Fiftyone Dia. 31.8 mm

Tanko:
Ground Fiftyone Race WB 440 mm Dia. 31.8 mm

Satula:
WTB Roadrage

Kiekot:
Taka:
kehä: WTB XC i25 584x25 mm 32H
napa:Formula DHT-1421 12x142 mm SRAM XD-vaparilla
Etu:
kehä: WTB XC i25 584x25 mm 32H
napa:KT Dynamo Hub JH-KD5F 12 x 100 mm
Läpiakselit edessä ja takana.

Renkaat:
WTB Riddler 45mm, litkutettu (mutta kiekkojen teippaus hieman vuotaa)
Tubeless-venttiilit mukaan luonnollisesti. (ei kuvissa olevia kultaisia)

Jarrut:
SRAM Apex 2/2 Piston 180 / 160 mm Disc

Voimansiirto:
Vivut: SRAM Apex
Vaihtaja: SRAM Rival 11-S
Kammet ja chainring: Sram GX 36t
Pakka: SRAM XG 1150 10-42
Ketju: SRAM pcx-1

Olen fillarin toinen omistaja ja aiempi omistaja on hankkinut pyörän XXL:stä vuoden 2019 lopussa. Tämän speksien löytäminen on netistäkin hankalaa sillä näyttäisi olevan XXL:le tehty erikoismalli joka yhdistellyt ominaisuuksia ja komponentteja fire roadragesta ja endless road ragesta.

Kun sain pyörän tämän vuoden alussa se näytti siltä ettei sillä ollut ajettu juurikaan ja itse olen tämän kevään aikana kellottanut Stravan mukaan 306km ajoa, joten ei tämä paljon uudelle häpeä. Uutenahan näitä ei tietenkään mistään vaan saa.

Säilytetty sisällä, pesty ajojen jälkeen, huollettu se mitä tarvinnut: eli vaihdettu renkaat, teippailtu vanteita ja putsattu sekä rasvattu voimansiirtoa. Kaikki pelaa täydellisesti ja rungossakaan ei ole oikeastaan mitään naarmua.

Kuitti/tilausvahvistus löytyy sähköisesti.
Mukaan yksi alkuperäinen WTB riddler ei-tubeless rengas 37mm levyisenä.

Polkimet, juomapullo telineineen sekä kultaiset venttilit eivät kuulu kauppaan.

Koeajettavissa Vallillassa. Vain nouto. Voin kuljetella lähialueille ja Turun suuntaankin tarvittaessa.

Lisäkuvat ja yhteydenotot yksityisviestillä.

Tarjotakin voi mutta kiirettä myyntiin ei ole.

Pelkkä runko myynnissä: https://www.fillaritori.com/topic/224136-ghost%C2%A0road-rage%C2%A0hiilikuituinen-gravel-runkol%C2%A0helsinki/?tab=comments#comment-439875

Vaihtoja saa ehdottaa kalliimpiin ja isompikokoisiin graveleihin 1x voimansiirrolla.
Esim 3T, BMC, Santa Cruz jne.

 

Price: --

 

City: Helsinki

Province: Uusimaa

 

Contact information: Yksityisviesti

 


Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...