Jump to content
Facebookin kautta kirjautuminen poistuu ×

Santa Cruz Stigmata 2020 Banaaninkeltainen 58 cm, Helsinki


PMT

Recommended Posts

Merkki: Santa Cruz

Malli: Stigmata

Lyhyt kuvaus: 2020 Banaaninkeltainen runko 5

 

Kuvaus: Vuoden ajossa ollut near mint Santa Cruzin 58 cm (XL) hiilikuiturunko kaupan. Pakettiin tulee mukaan runko ja keula, ohjainlaakeri, satulatolpan kiristin ja muut rungon mukana tulevat tarvikkeet, akselit ja originaali Eastonin alumiininen kampisetti 40T-rattaalla.

Runkoon saa kiinni kiinteät lokasuojat (huom. reiät eivät ole tarkoitettu tavaratelineen kiinnittämiseen!). Sisäiset kaapeliviennit ja mahdollisuus asentaa myös 2x setup (rajoittaa luonnollisesti rengaskokoa). Runkoon mahtuu 45x700c tai 53x650b renkaat. Juomapullon kiinnityspaikkoja on kolme. Santa Cruz kokotaulukko laittaa karkeasti 183-188 cm välille. Emäputkessa on tankolaukun kiinnitysten hiertymiä vastaan laitettu vähän rumasti 3M-suojateippiä, jonka saa helposti pois. Runko on SC:n laadukkaampaa ja kevyempää CC-kuitua.

Lisätietoja löytyy SC:n sivuilta:
https://www.santacruzbicycles.com/en-US/bikes/stigmata

Arvosteluja löytyy netistä:
https://www.outdoorgearlab.com/reviews/biking/gravel-bike/santa-cruz-stigmata-carbon-cc-rival
https://www.bikeride.com/santa-cruz-stigmata/
https://theradavist.com/2019/05/the-new-santa-cruz-stigmata-got-chubbier-and-lighter/

Olen ensimmäinen omistaja ja runko on rekisteröity lifetime warrantya varten (mahdolliset takuuasiat järjestyvät ostajalle minun kautta tai Larunpyörän välityksellä). Paperit löytyvät luonnollisesti. Runko on myynnissä, sillä vaihdoin numeroa pienempään (56 cm) Stigmataan. Tämä on monipuolinen, kevyt ja tukeva hiilikuituinen gravelrunko, joka rengastusta vaihtamalla on kotonaan erilaisilla alustoilla maantiestä metsäpoluille. Kuriositeettina keltainen väri on saanut innoituksensa Kaliforniassa SC:n kotiseuduilla esiintyvän banana slug -etanan väristä.

Stigmata on hyvin vaikea saada runkosettinä tällä hetkellä, joten tässä harvinainen tilaisuus. Rakenna tästä itsellesi unelmapyörä pitkäksi aikaa.

Kaupat mieluiten kasvotusten, jolloin rungon kunnon voi todeta. Postituksesta voidaan erikoistapauksissa neuvotella ostajan piikkiin ja maksun tapahtuessa etukäteen. Tilisiirto, käteinen ym. käy maksuvälineenä. Lisäkuvia rungosta saa pyytämällä.
 

 

Hinta: 2000€

 

Paikkakunta: Helsinki

Maakunta: Uusimaa

 

Yhteystiedot: pmturunen (a) gmail . com tai yv

 

 

Stiggy.png

 

 

Muokattu: , käyttäjä: PMT
Runkokoko näkyviin otsikkoon, ym. pikkuviilausta
Link to comment
Share on other sites

Voisi muuten kiinnostaa päivittää Ghost Roadragesta tähän mutta epäilen että on liian pieni runkona kun olen 188cm pitkä...

Mikä satulaputken koko tuossa on? 27,2mm?

Millä osasarjalla ja kiekoilla sulla on tuo ollut?

Muokattu: , käyttäjä: Toksane
Link to comment
Share on other sites

Moi

 

Olen 184 cm ja vaihdoin pienempään. Itselle oli ihan liian suuri ja samaa sanoi saman pituinen ajokaverini. Tuolla ajeli myös 188 cm frendi ja tykkäsi kyllä. Kokeilin 0-offsetin tolppaa ja lyhyttä stemmiä ja vielä lyhyellä reachilla olevaa droppitankoa, mutta silti asento tuntui liian pitkältä. Eka lenkki 56 cm rungolla tuntui siltä kun asento olisi napsahtunut heti kohdilleen. Tässä vaikuttaa toki paljon henkilökohtainen anatomia (inseam, käsien pituus ja selän pituus) pelkän kokonaispituuden lisäksi.  

 

Rungon satulaputki on 27.2 cm. Olen käyttänyt Rival1 -osasarjaa (jonka kammet on mukana tuossa paketissa). Kiekkoina olen ajanut mukana tulleita 29"-kiekkoja (WTB:n asymmetric alu) ja ostin kaveriksi DT Swissin kuituiset 27.5" leveämpiä kumeja varten. 

 

Kuten sanoin, päivitin samaan pyörään pienemmällä rungolla eli runko on minusta hyvä ja tarkoitus on ajella tuolla pitkään.

 

t. Pauli

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...