Jump to content

Cyclocross tai gravel Mikä tahansa Cyclocross tai gravel, 164 cm:lle, Tampere


Satu_K

Recommended Posts

Merkki: Cyclocross tai gravel

Malli: Mikä tahansa

Lyhyt kuvaus: Cyclocross tai gravel

 

Rungon koko: 164 cm:lle

 

Kuvaus: Ostetaan vähintään kohtalaisen hyväkuntoinen cyclocross tai gravel 164 cm:lle (runkokoko 48-50?), merkillä ei väliä.

 

Hinta: max n.1500 €

 

Paikkakunta: Tampere

Maakunta: Pirkanmaa

 

Yhteystiedot: Yksityisviesti

 

 

Muokattu: , käyttäjä: Satu_K
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Moikka, kiitos viestistä. Ehdottomasti olisin kiinnostunut vaikka Mikkeliin minun on autottomana hankala päästä ja haluaisin koeajaa pyörän. Mutta jos voit kertoa lisätietoja pyörästä ja lähettää pyörästä jonkun kuvan niin mietin asiaa vielä tarkemmin. En ole varma löysinkö netistä oikean pyörän tietoja. Eli onko mekaaniset vai hydrauliset levyjarrut? Mikä olisi hinta ja paljonko pyörällä on ajettu? Onko kuittia tallessa? 

 

Yt. Satu

Link to comment
Share on other sites

Minulla olisi myynnissä v 2014 ostettu, 44 kokoinen Cannondalen Caadx Ultegran osilla Tampereella. Ajettu kesät 2014-2017, jonka jälkeen ollut muutamaa lenkkiä lukuunottamatta ajamatta. Säilytetty aina kerrostalon sisävarastossa tai huoneiston sisällä.

Itse olen 160cm pitkä ja geometria on kuitenkin hivenen iso, jonka vuoksi lähtee nyt myyntiin.

Löytyy takuutodistus, kuitit ja muut lippulappuset.

Huollettu 2020 keväällä merkkihuoltajalla, jonka jälkeen ei ajoja. Mukaan lukkopolkimet, juomateline ja lukko. Tarvittaessa myös koon 38 Shimanon klossit.

 

Esim. tuolta voi katsella speksejä tarkemmin.

https://www.thebikelist.co.uk/cannondale/caadx-disc-3-ultegra-2014.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...