Jump to content

Ridley X-night/malliton (lue kuvaus) Gravel/cyclo, S/52cc, Helsinki


Veikko a

Recommended Posts

Merkki: Ridley

Malli: X-night/malliton (lue kuvaus)

Lyhyt kuvaus: Gravel/cyclo

 

Rungon koko: S/52cc

 

Kuvaus: 

takaisin myyntiin/ keskiö ja jarrupalat vaihdettu.

Mulla ois tossa kohta ittelle pieneks jäävä hiilari cyclo, Ridley. jota oon käyttäny ihan rohkeesti gravel hommissa ja hyvin pelannu. Runko koko on kai 52, mutta itte oon nyt n. 173 cm ja vielä on ihan ok koko, ostaessa olin 167 tms ja kokoajan ollu sopiva, sen mukaan vaan säätäny satulaa ja tangon kulmaa.

Pyörä on mielenkiintoinen tapaus, ja toista et 99% varmuudella oikeestaan mistään löydä ikinä. Kyseessä on siis fidea tiimin kisapyörä tietääkseni jostain vuodelta 2014-15. Kuski ollut ”Max Gulickx” ja vaakaputken päällä päällä on roomalainen numero 2 joka luultavasti viittaa että pyörä ollut ”kakkos pyöränä” ja ei välttämättä kauheasti kisa kilometrejä.

Pyörän historia on suunnilleen tiedossa, mutta ei täydellisesti. Ollut kyseisen kuskin käytössä, josta mennyt jonnekkin pyöräliikkeelle, josta ensimmäinen siviili omistaja ostanut, ja tuonut suomeen, pyörä oli hänellä satunnaisessa cyclo käytössä 4 vuotta ja tämä myi pyörän ilmeisesti kaverilleen, joka käytti pyörää maantiepyöränä, mutta koska ei ole maantiepyörä, myi minulle. Itse olen ajellut nyt pyörällä n. 600 kilometriä ja tähän päivään mennessä ei ole ongelmaa löytynyt, joka lenkin jälkeen pesty ja ketjut putsattu ja rasvattu, parikertaa ottanut ketjut irti asti ja puhdistanut kunnolla.

Osista: 

 

Kahvat: Sram Double tap

vaihtajat edessä ja takana: Sram force 2x11

kiekot: Fulcrum racing quattro cx

Kumit: g-one all round, pintaa jäljellä kohtuullisesti

jarru satulat: Avid shordy ultimate

Stemmi: forza cirrus 100

Kammet: Sramin jotkin kuituset 172.5mm

jarrupalat: ultegra 6800

keskiö: Sram BB30 press fit.


Varmaan jäi jotain kertomatta, jos kiinnostuit voin laittaa kuvia ja vastaan kysymyksiin. Hintaa pyytäisin 2200€/tarjoa. Sijaitsee P-Helsingissä ja täältä saa pyörän tulla hakemaan ja koe ajamaan...

 

Hinta: 1900€/tarjoa rohkeasti

 

Paikkakunta: Helsinki

Maakunta: Uusimaa

 

Yhteystiedot: +358 449 777 930/Veikko, laita viestiä/ soita päivällä, lähinnä kunhan ei yöllä...

[email protected]

 

 

18F83F3F-D713-4929-9005-CFBBD747934A.jpeg6D79BABF-5AAA-4FBC-93B5-EDF49E8257E9.jpeg41AB8229-1CAC-4AF8-982C-BCAA80DABE7C.jpeg

 

 

046C5A56-B132-4B54-A0F1-C085F6133460.jpeg

Muokattu: , käyttäjä: Veikko a
Lisäsin kuvia
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...