Jump to content

Insera Alpina 1000W sähköpyörä, 21, Espoo


JaakkoLehto

Recommended Posts

Merkki: Insera

Malli: Alpina

Lyhyt kuvaus: 1000W sähköpyörä

 

Rungon koko: 21

Moottorin teho: 1000W

 

Kuvaus: Olen siis vaihtanut Insera Alpina -pyörään tehokkaat sähköosat ja maalannut rungon mustaksi. Moottori on 1000 wattinen ja se toimii poljinavustuksella sekä halutessa myös peukalokaasulla. Pyörän maksiminopeus rajoitukset pois kytkettyinä on suunnilleen 40km/h tasaisella maalla. Pyörä voidaan rajoittaa 25 km/h nopeuteen jolloin se on laillinen. 1000 watin moottori jaksaa avustaa kunnolla, vaikka selässä olisi painava reppu tai edestä puskisi kova vastatuuli. Pyörä ei myöskään hyydy ylämäissä, kuten 250 watin sähköpyörät ja pitää erinomaisesti 25 km/h nopeuden.

Pyörässä on 7 vaihdetta, ja jarruina on varma toimiset mekaaniset vannejarrut. Johtojen liittimet ovat valmistajan mukaan vesitiiviit, ja minulla pyörä onkin toiminut hyvin sateessakin. Akku on 48 volttinen ja 624 wattituntinen, olen testannut akkutesterillä ilmoitetun kapasiteetin aidoksi. Vertailuksi useimmissa Shimano Steps järjestelmissä akku koot ovat 418 Wh tai 504 Wh. Runko on 21 tuumainen ja renkaat 26".

Älä epäröi kysyä lisää kysymyksiä pyörästä viestillä. Minulla on aikaisempaakin kokemusta sähköpyöristä, sillä olen omistanut neljä muutakin sähköpyörää, ja muuttanut viisi normaalia pyörää sähköpyöriksi. Pyörän koeajaminen on mahdollista Espoossa, myös postitus onnistuu Matkahuollon kautta hintaan 50.

 

Hinta: 1350€

 

Paikkakunta: Espoo

Maakunta: Uusimaa

 

Yhteystiedot: 0443287160 ja yksityisviesti

 

IMG_20210407_195317.jpgIMG_20210407_195259.jpgIMG_20210407_195307.jpgIMG_20210407_195409.jpg


Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...